Fack it, jeflans regn. Vad fan ska man göra??

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Hoj
Numera endast ett minne
Har inte gjort mycket vettigt idag...umgåtts med en polare från kl 12, meckade lite kjolpaket på bil och försökte fästa ett kamerafäste på nyninjan. 2 timmar gick och tristessen började sakta men säkert komma krypande.
Vipps så börjar det regna, fack. Avbryt utomhusvistelse, surfar lite i ca 1 timma och försöker snacka lite skit men kommer inte fram till nåt vettigt som vanligt. Tristessen är nu farligt påträngande :argpådato.

Mat är gott och dödar tid. Sagt och gjort, drog iväg för att hämta varsin pizza som vi kunde avnjuta till lite meningslös fotboll i brist på annat. Efter maten blev vi hängiga och insåg att vi var fast i soffan pga det jeflans regnet. Flippar över till Discovery och ser att det är historieprogram om flygplan från tidigt 1900-tal, svart vitt och go röst på berättaren, sömnen är ett faktum. Både jag och polaren slocknar som små barn och slaggar la ca 1 timme, vaknar runt 17-tiden.

Nu har det dock gått 2 timmar till och det regnar fortfarande, snara runt halsen känns nästan lockande pga av tristess :tråkad.
Så nu till frågan, vad i helvete har ni för er när vädret inte tillåter att man vistas utomhus? Gå på bio, ta en fika m.m är redan diskuterat och inte aktuellt. Hilfe Bitte!!!

EDIT: 2 tjejer i Göteborg som kanske vill hitta på nåt med 2 verila 23-åringar i brist på annat :tuttar?

Last edited:
Man kan ju alltid jobba till 21 ikväll :(

eller lasta hojarna på släpet för att köra Gelleråsen imorrn.
*pleeeease, uppehåll, pleeeeease*

Hyra film och käka godis? spela tvspel tokroligt om man är två och kör typ bilspel eller liknande?

Plast skrev:
2252459 Hyra film och käka godis? spela tvspel tokroligt om man är två och kör typ bilspel eller liknande?

Även denna gång kommer du med bra tips :). Dock så är polaren en dålig förlorare så bilspel går bort. Hyra film och käka godis är ett alternativ, saknar dock fortfarande 2 :tuttar för detta ändamål!

Pinky skrev:
2252483 Även denna gång kommer du med bra tips :). Dock så är polaren en dålig förlorare så bilspel går bort. Hyra film och käka godis är ett alternativ, saknar dock fortfarande 2 :tuttar för detta ändamål!

Har inte du kontakter? :hihi

Pinky skrev:
2252483 Även denna gång kommer du med bra tips :). Dock så är polaren en dålig förlorare så bilspel går bort. Hyra film och käka godis är ett alternativ, saknar dock fortfarande 2 :tuttar för detta ändamål!

Om ni är två killar så rekomenderar jag att ni sitter på varsit hörn i soffan och ser nån rolig komedi .hysteriskt roligt att skratta i kapp:P .

kaZmur skrev:
2252407 Man kan ju alltid jobba till 21 ikväll :(

Fusk.. jobbar till 22.00 :4skrika

Edit: För övrigt så är det strålande sol och ca 22 grader utomhus. Blåser dock en aning..

Vilket regn pratar du om? :confused:
Det har ju varit bågeväder hela dan..!

Man kan jobba till 23:15 och sen börja sitt andra jobb 23:30 till 08:30 för att sen gå på vanliga jobbet 14:00 igen :tummenupp

Hur fan kan man vara så sysslolös mitt i veckan egentligen?

Mavve skrev:
2252557 Man kan jobba till 23:15 och sen börja sitt andra jobb 23:30 till 08:30 för att sen gå på vanliga jobbet 14:00 igen :tummenupp

Hur fan kan man vara så sysslolös mitt i veckan egentligen?

Han är ledig!?

Japp, är som sagt ledig. Nu har jag och polaren sett en film, den var inge bra men det tog död på tristessen iaf :).

Kan även säga att det inte har vart något bågeväder i Gbg idag om nån undrar.

Pinky skrev:
2252369 Har inte gjort mycket vettigt idag...umgåtts med en polare från kl 12, meckade lite kjolpaket på bil och försökte fästa ett kamerafäste på nyninjan. 2 timmar gick och tristessen började sakta men säkert komma krypande.
Vipps så börjar det regna, fack. Avbryt utomhusvistelse, surfar lite i ca 1 timma och försöker snacka lite skit men kommer inte fram till nåt vettigt som vanligt. Tristessen är nu farligt påträngande :argpådato.

Mat är gott och dödar tid. Sagt och gjort, drog iväg för att hämta varsin pizza som vi kunde avnjuta till lite meningslös fotboll i brist på annat. Efter maten blev vi hängiga och insåg att vi var fast i soffan pga det jeflans regnet. Flippar över till Discovery och ser att det är historieprogram om flygplan från tidigt 1900-tal, svart vitt och go röst på berättaren, sömnen är ett faktum. Både jag och polaren slocknar som små barn och slaggar la ca 1 timme, vaknar runt 17-tiden.

Nu har det dock gått 2 timmar till och det regnar fortfarande, snara runt halsen känns nästan lockande pga av tristess :tråkad.
Så nu till frågan, vad i helvete har ni för er när vädret inte tillåter att man vistas utomhus? Gå på bio, ta en fika m.m är redan diskuterat och inte aktuellt. Hilfe Bitte!!!

EDIT: 2 tjejer i Göteborg som kanske vill hitta på nåt med 2 verila 23-åringar i brist på annat :tuttar?
med tanke på ditt jobb så är det väl inte helt svårt att fixa något att göra :hihi

-Rosen- skrev:
2253020 med tanke på ditt jobb så är det väl inte helt svårt att fixa något att göra :hihi

och vad ska vi göra?? (jag är den andra polarn... :hej ) sitta å titta på porr hela dagen??? neee, d e inget roligt, jag har testat...

Ni får gärna ösa på med mer förslag för tråkiga dagar finns det gott om... tyvärr...

Sundance Kid skrev:
2253090 och vad ska vi göra?? (jag är den andra polarn... :hej ) sitta å titta på porr hela dagen??? neee, d e inget roligt, jag har testat...

Ni får gärna ösa på med mer förslag för tråkiga dagar finns det gott om... tyvärr...

Ja förslag finns det i tusentals det gäller bara att orka delamed sig av dom :P

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...