Facebook?

Mr. K

Bättre sist och snygg än först och ful!
Gick med
22 Nov 2010
Hoj
2009, Kawasaki Z1000 ABS
Vet inte om det finns? :confused:

Men satt och tänkte och kom på att det är bra att få ut informationen om stulna hojar till så många som möjligt...kan det vara bra att skapa grupp på facebook om stulna hojar där fler har tillgång och kanske vill ock kan hjälpa till?

Eller är jag ute och cyklar?

Va f-n är facebook?

typ samma som sporthoj.com fast betydligt fler männinskor. kanske någon som känner någon som vet något om just den hojen som har blivit stulen? var bara en idé jag fick men kanske inte så bra idé =)

känner flera som gör det, och frågan var om det är bra?

Fler som har möjlighet att se vad som är stulet är aldrig fel.

Klart du får burop här, snittåldern är 40+ och promillen har facebooooook. :arsele

tror nog det kan vara en bra idé

har en dotter jag brukar tipsa om stulna hojar, hon har hittat ett par

hon e dock inte på SH & surfar, men har såklart facebook.
tror även resten av släkten min skulle bli mer vaksamma om stulna hojar om dom ser dem på facebook.

kommer nog att starta en stulen avdelning på fb för Helsingborg

typ samma som sporthoj.com fast betydligt fler männinskor. kanske någon som känner någon som vet något om just den hojen som har blivit stulen? var bara en idé jag fick men kanske inte så bra idé =)

Varför ställde du då inte frågan där då i så fall?

Varför ställde du då inte frågan där då i så fall?

ja, frågan ställdes här först eftersom det är vi på SH som sätter ut bilder och allt annat på våra hojar. så vill inte vi ha de utspridda så spelar det väl ingen roll vad folket på facebook tycker. vill de inte vara med i gruppen så behöver de inte vara där

kul att ni tycker att det var en bra idé hoppas bara det bidrar till något vettigt som tex att fler hojar hittas.

trött på folk som inte kan hålla fingrarna borta. ska man behöva lägga ner en "mindre" förmögenhet ( i de flestas fall, all förmögenhet) på hojen för att den sedan ska bli snodd av nån j**** IDIOT.

Bättre om du gör en sida istället som folk kan "Gilla". Saker som skrivs läggs ut direkt i nyhetsloggen. I grupper måste man in och kolla manuellt för att se ifall någon skrivit.

Så mitt tips: Gör en sida "Stulna Hojar" kan den ju t ex heta :tummenupp

http://www.facebook.com/pages/browser.php

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP