Facebook nere!

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Det som inte kunde hända har hänt. Facebook är nere.

MUAHAHAHAHA.

Om du inte gillar de varför använder du de då ?. De är som om vi alla skulle vilja att porrsajterna ska läggas ner för att du kanske använder de mest så du blir ledsen ikväll =)

Om du inte gillar de varför använder du de då ?. De är som om vi alla skulle vilja att porrsajterna ska läggas ner för att du kanske använder de mest så du blir ledsen ikväll =)

Jag tror världen skulle bli bättre utan Facebook. Folk skulle umgås mer på riktigt istället.

Jag tror världen skulle bli bättre utan Facebook. Folk skulle umgås mer på riktigt istället.

Detsamma gäller tv:n. Jag har varken tv eller facebook längre, det är bara smuts.

Fördelen med Facebook är att alla andra lever sina liv via datorn och ingen är i vägen för mig när jag är ute och kör hoj. :tummenupp

Fördelen med Facebook är att alla andra lever sina liv via datorn och ingen är i vägen för mig när jag är ute och kör hoj. :tummenupp

Berätta var du håller hus så ska jag köra ivägen för dig och sporthojja och facebooka samtidigt som jag irriterar dig :banana

Jag tutlurar dig till öland, sen checkar jag in på facebook i Gävle

På tal om tutlurar så var jag i tuthult idag. Den du.

Men tänk så tutlurar jag att jag drar till öland men väntar på dig och tutskrämmer dig i gävle ?

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park