Fabriksny Honda

eviltank

Ny medlem
Gick med
29 May 2009
Ort
Stockholm
Hoj
Suzuki GS1100G
Ingen sporthoj förvisso. Gör inte mindre ont, dock.

Fabriksny Honda VTX 1300, bytta rör (Cobra), svart, försvann från Ulvsunda sista helgen i augusti.

Jävla horor.
 
VTX 1300 är väl en custom? Låter ju inte som de är några förortskids som tar den för att köra skiten ur den direkt.......Sen om de är dåligt eller bara lite mindre dåligt vet jag inte... Hoppas den återfinns hel ialla fall..
 

ÄH KOM IGEN!!! Snubben har blivit av med sin ägodel och försöker få lite hjälp! Spela roll om det är glidare eller sporthoj. Visa lite hänsyn för de andra på två hjul, alla behöver inte ligga på 14.000 varv och köra i 200+ för att vara hoj-själar!
 
Så nu skall alla med en ny Honda VTX 1300 bankas skiten ur ?

REGISTRERINGSNUMMER ???
 
Jag vet att det är ett sportforum, men iom att tvåhjulsburna hänger ihop (för det mesta...) så kanske man kunde få tips här. Dessutom har jag kört en sport innan så jag platsar här definitionsmässigt, inte sant?

Reg nr: KKA 751

Inte snubbe dock, utan brud, till och med.

Här är bild med ägarinnan, kanske hjälper....

hr001.JPG
 
Last edited:
Jisses vilket hangarfartyg lilla du kör runt med :bow

Jaja hoppas det fixar sig med försäkringsbolag o allt.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top