Plåtniklas
Liten, rädd och ensam™
Min syster köpte en XT660 för två veckor sedan och nu är det dags att börja köra, då hon av olika anledningar måste få något annat att tänka på. Problemet är att hon knappt når ner med tåspetsarna. Självklart finns det sänkningskit att köpa men att betala 1600:- plus frakt för ett par otroligt enkla metallbitar känns bara fånigt.
Nu undrar jag om det finns någon med fabrikationsskills som kan hjälpa mig att tillverka ett par. Självklart betalar jag en slant för jobbet.
Nu undrar jag om det finns någon med fabrikationsskills som kan hjälpa mig att tillverka ett par. Självklart betalar jag en slant för jobbet.