anox78
Ny medlem
- Gick med
- 26 Jul 2008
- Ort
- Glava skogen
- Hoj
- husaberg fe 400 och en trimmad monkey bike från 76 med en 110ccmotor trimtopp = livsfarlig
här följer 2 bilder på oljepump urfräst i blocket den ena kåpan är oljehålet stort på den andra litet. Först trodde ja det va hål där av misstag men kollade den andra kåpan och där va det ett borrhål för inlopp av olja från filtret ,,, den kan inte ha fått mycket olja var ännu mindre innan ja petade i hålet med en radio mejsel någon mer som sett detta (fenomen) konstruktionsfel