Fabbe o Lion - Vi är många som tänker på er!

Det finns verkligen inget jag kan komma på att säga. Det är fruktansvärt tragiskt och, och...

Känder er inte i verkliga livet, men Fabbe är den jag har pratat mest med här på SH och som fick mig att känna mig hemma.
Mina tankar går inte bara till deras anhöriga, men även till deras vänner, många som även de kör hoj...

Riktigt tragiskt.. Av det jag sett Fabbe skriva, verkade han vara en riktigt glad och trevlig person. Antar det samma om Lion också. Hemskt att sånt här skall hända!

Vila i frid båda 2! Hoppas ni får det bra där uppe och det finns härliga hojvägar i himlen.

kände inte någon av dom.. men det är alltid lika tråkigt när sånt här händer... tankarna går till nära och kära... ta det lugnt nu i sommar all ihopa olyckan kommer snabbare än vad man tror...

Två underbara killar som jag kommer att sakna fruktansvärt mycket.
har inga ord VILA I FRID

/Mikael och Malin

Tragiskt! :(

V.I.F

:gråta

Jag funderar på att sälja hojen, man har ju 2 st barn här hemma som i värsta fall kan bli "pappalösa" vid nästa runda :näsblod Usch! Skrämmande tanke!

Kör försiktigt där ute!

Vi gråter och saknar

Det finns inga ord bara massor av tårar och smärta när vi inser att vi aldrig mer får träffa Fabbe eller Lion. En stor förlust för oss alla. Vi sörjer med alla era vänner och anhöriga.

Catrine (Blommans Mamma) & Kim (Skipper)

Hej, idag kommer jag inte följa med ut till platsen för er olycka. Detta av den enkla anledningen att jag vet att jag inte skulle palla med det och storböla hejdlöst trots att jag inte kände någon av er!
Kommer köra en lugn tur runt Götet med tankarna på er och era nära och kära. Det är inte rätt när liv tas så här tidigt!!

Vila i frid!!

//Mattias

Vila i frid hojbröder och mina djupaste kondoleanser till nära och kära.

Vad säger man. Riktigt ledsamt.
Kör försiktigt allihopa så att vi slipper läsa mer sånt här....

Jag har bara träffat Lion som han tydligen kallade sig på sporthoj ett fåtal gånger. Han verkade va en riktigt skön kille... Jag pratade med han på gymmet i onsdags eller torsdags och då sa han att han lämnat in hojen för däckbyte och packboxbyte och att han inte visste om han skulle hinna få tillbaka hojen tills helgen... Urk.

Ta hand om er....

/ Hannes

Tragiskt. Fabbe var en frekvent snubbe i K7 tråden och på gixxer.se forumet.
Skojjig snubbe. Det är inte utan att morgonkaffet satte sig på tvären när man fick reda på detta.

Tankarna går idag till Fabbes och Lions anhöriga.

VIF killar.

/ Lobo Gixxer

Usch och fy fan vad hemskt... Stod precis och snackade med en hojåkare om detta men hade ingen aning om vilka det var förrän nu. Hoppas ni har det bra där ni är nu. V.I.F...
/Robban

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...