JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser .
Faan va äckligt...
Mingves
Start date
Start date
27 Jul 2003
Tänkte ta nått gott till maten och hittade lite snaps.
MMMmmm va gott, tänkte lite snaps till vore gott men vad ser jag inget kvar........vad göra dyker in i barskåpet.
Här finns inget mer än 80% stroh rom och absint.....tänker absint kanske inte var så dumt ändå
Men vad jag bedrog mig. Faaan vad det smakar skit. Smakade ca 3 cl och det gick fan inte att få ner
//M
Jag är inte full
Har bara druckit 6cl snaps. Och 2 cl äcklig absint.
Krävs betydligt mer för att jag skall bli packad
///M
Last edited: 27 Jul 2003
Om du är nykter borde du se skillnad på "Citera" och "redigera"...
Nu var du allt bra kvick
///M
Mingves skrev:
Nu var du allt bra kvick
///M
Det är första gången jag hör det från en man
John Holmes skrev:
Det är första gången jag hör det från en man
Det är inget jag skulle skryta med
///M
Mingves skrev:
Det är inget jag skulle skryta med
///M
Jag skryter inte
Man får bevittna dom mest underliga meningsutbyten här på sidan, det är just därför jag är medlem här
hahahaha, dummaste tråden på länge, noll info
))
Mer sånt.
Solklar sticky!
Haha! Prova att blanda Absinth och redbull så får du den absolut äckligaste drinken man kan tänka sig men man blir dretfull på bara ett par stycken!
Honken skrev:
Haha! Prova att blanda Absinth och redbull så får du den absolut äckligaste drinken man kan tänka sig men man blir dretfull på bara ett par stycken!
´
Det låste inte gott. Ungefär som Sanfransisco Smakar oxå skit särskilt blandat med colashot.....jag var bara 18år när detta hände.....
///M