Faan jäkla skiiiiit!!!!

Jas-95

Grön??
Gick med
12 Sep 2003
Hoj
Såld ZX9R
Igår 04-02-09 var det någon som stal min og900t16 snyft!!!

Den stals vid Kungsängens pendeltågsstation vid ca 16:00 skulle jag tippa.
Bilen är utrustad med en sk, snapp-off ratt. Jag tar alltid av ratten och lägger den i reservhjulsbaljan. Men tror ni att frugan hade gjort det!!! Nä som vanligt glömde hon det trots att jag tjatar och tjatar om att det måste göras!! Faan jag var så förbannad att jag mådde illa.

Tjuvarna måste blivit förvånade då dom gasade iväg, på bakluckan sitter näligen ett 900i emblem. Kan föreställa mig förvåningen när dom tryckte på lite och det bär iväg som faan. Jackpott för dom!!

Ahh det var min hobbybil gammal men med ett jävla skott i puffran. Nu får man börja nöta på 95:an vilket inte känns så kul i vintertider!!

Bilen är vinröd Mr cap behandlad reg nr BRR 330. Ser någon den, slå en pling på 0702-734 130.

Over and out.
JB

Jävla puckon, de skulle strypas! :kocko
Håller utkik i Hammarbyhöjden!

Jag är ju ute o snurrar rätt mycket men har ingen aning om hur bilmodellen ser ut. Fixa en bild så ska jag hålla utkik.
Jag hatar biltjuvar har själv fått mina bilar (skrothögar) stulna + massa inbrott. Hoppas den kommer till rätta.

Jas-95 skrev:
Jag tar alltid av ratten och lägger den i reservhjulsbaljan. Men tror ni att frugan hade gjort det!!! Nä som vanligt glömde hon det trots att jag tjatar och tjatar om att det måste göras!! Faan jag var så förbannad att jag mådde illa.

Fan, jag hade strypt kärringen om hon hade gjort nåt sånt! Hoppas du får tag på de jävlarna.

Lite OT: Såg ett inslag på tv:n (igår?) en en gubbe som ledsnat på inbrotten i stugan så han riggade upp en videokamera och filmade tjuvarna. Men inte ens det räcker för att vår inkompetenta Poliskår skall ta fast dem. Polisens ursäkt: Det stod ett befäl och svamlade om prioriteringar. Vad han sa kan sammafattas med. -Vi har inte tid!

Robban W skrev:
Jag är ju ute o snurrar rätt mycket men har ingen aning om hur bilmodellen ser ut. Fixa en bild så ska jag hålla utkik.
Jag hatar biltjuvar har själv fått mina bilar (skrothögar) stulna + massa inbrott. Hoppas den kommer till rätta.

En Saab 900 av äldre snitt tror jag du känner igen med:-)

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman