Faaaaaaaaaaaaaaan.....

Olle skrev:
haha, tror inte det handlar om vikt i detta fall... hojen är strypt...

AHHHHhhh, på så vis.
Vill minnas att jag blev omkörd (med bil) av en sån på motorvägen när den kom ut (92) o då höll jag 140 i allafall o den slank förbi som ingenting... :skrämd

Jo, en rg ska vara kapabel till att göra omkring 170 har jag hört... den ska in på Ebos så får dom pilla på den så fort ja fått lite trafikvana o pengar :crash

Corven: Akta dej på motorvägen, de kanske slinker förbi en RG till :tummenupp

Hammet skrev:
jupp.....ny topp kåpa, sidokåpa, nåt stag som sitter där framme och blinkers.......DYRT! 10000:-

:skrämd köp kraschkåpor istället... måste ju bli billigare och ännu billigare om du kraschar igen!

Orginaldelar ÄR dyra, var precis inne på mc-huset o fråga va dom skulle ha för EN backspegel... 1 140 säger han, mitt svar blev: "tack, haajj"

SkorvKalle skrev:
Jo, en rg ska vara kapabel till att göra omkring 170 har jag hört... den ska in på Ebos så får dom pilla på den så fort ja fått lite trafikvana o pengar :crash

Corven: Akta dej på motorvägen, de kanske slinker förbi en RG till :tummenupp

Hähäh, lär inte vara några problem, jag kör en gammal 240 när jag kör 4-hjuligt så.... :D

Ebos? Mitonga är mitt tips :tummenupp

CorbenDallas skrev:
Hähäh, lär inte vara några problem, jag kör en gammal 240 när jag kör 4-hjuligt så.... :D

Ebos? Mitonga är mitt tips :tummenupp

mailade både mitonga och ebos, mitonga tog dubbelt så mycket som ebos, ebos tog 700, mitonga 1500 :skrämd

ja.. man kan inte säga grattis för många gånger men änså länge så blir de inte mer än att plannera 125 träffen..
så vidare inte någon här har cylinder o kolv billigt :-)

*/ ?>
Nyheter
Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Direkt från Teneriffa! Förs...

CIAO ITALIEN!

Pressrelease från KTM: ...

Nu jobbar vi med Katalogen!

Idag startar vi det digra a...

Nu jobbar vi med Katalogen!

Idag startar vi det digra a...

Provkörningsvecka, KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Bike är på plats på sommarv...

Nortons comeback

Norton gör en triumferande ...

Boxer, V3, V4, VR5 och 6-cyl

Teknik – nya mc-motor...

Enfield presenterar sin stora twin

Efter spionbilder, hintar o...

Gotland Ring Bike Week 2026

Packa hojen, damma av hjälm...

Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Back