jyx
offroad, sport, custom...allt funkar
Köpte mej en f650gs efter att ha kört R1150GS en säsong, det var en trevlig hoj men efter att ha provkört ett antal mindre hojar så fasnade jag för denna och eftersom jag redan hade en grusmaskin valde jag alltså den mer landsvägsanpassade f650 iställer för f800gs, och så sparade jag ju en bunt sedlar också.
Efter mycket surfande på bla. www.advrider.com (där det finns mycket fina bilder kom jag på att det är något med f800gs som gör att den ser mer ut liksom, var faktiskt nära att byta in 650:n men trivdes ju med den för övrigt så det känndes inte som en bra affär, istället snubblade jag på en tysk firma som hade satt dit 800:ans kåpor på en 650
http://www.hammer-gruppe.de/motorrad-koeln/index.php?id=149&no_cache=1&sword_list[]=strada jag gillade vad jag såg men skippade snabbt idén när BMW ville ha 3750:-/st för kåporna. En dag när jag slösurfade på Bl****t så jag en annons fråm en mc-skrot i Sthlm, som hade kåporna jag sökte till en överkomlig penning så jag bestämde mej för att bygga om.
så här såg den alltså ut original
/M
Efter mycket surfande på bla. www.advrider.com (där det finns mycket fina bilder kom jag på att det är något med f800gs som gör att den ser mer ut liksom, var faktiskt nära att byta in 650:n men trivdes ju med den för övrigt så det känndes inte som en bra affär, istället snubblade jag på en tysk firma som hade satt dit 800:ans kåpor på en 650
http://www.hammer-gruppe.de/motorrad-koeln/index.php?id=149&no_cache=1&sword_list[]=strada jag gillade vad jag såg men skippade snabbt idén när BMW ville ha 3750:-/st för kåporna. En dag när jag slösurfade på Bl****t så jag en annons fråm en mc-skrot i Sthlm, som hade kåporna jag sökte till en överkomlig penning så jag bestämde mej för att bygga om.
så här såg den alltså ut original
/M
Last edited: