F18 Tullinge - Viktigt, Läs!!!

Är det bara att åka rakt in där eller måste man ta med bultsax och forcera grindar och skit?

Anders R skrev:
Skall du köra? Fast 140:- i inträde .....

Jag vet om massa små vägar som man kan slinka in på, gjorde det hela föra sommarn.., som fattig gymnasie elev så har man inte riktigt råd att betala varje gång

Sen om ni ska in och köra så använd grinden vid vakten, för dem andra grindarna kan vara låsta, och det finns ingen grind kvar hos vakten, allså kan dem inte låsa
in en..

Last edited:
Trango_B skrev:
ääh, det är grönt att rejsa på dragstrippen. Bara man gör det när ingen annan ser :)

Antar att du ironiserar, om du inte gör det utan bara tycker att det är ok att hålla på...

Ja, då är du ett av svaren varför det ALDRIG kommer att bli någon som hellst motorstadion, motorbana i storstockholms området....

Folk i allmänhet tycker att såna resonemang som du skriver gör att de skiter i att ordna för andra, speciellt då ""poliotiker ""som dina föräldrar valt in i beslutande befattningar.
Dom gör hellre fotbollsplaner och kolonilotter av det.... :fatta!

Trötter skrev:
Jag vet om massa små vägar som man kan slinka in på, gjorde det hela föra sommarn.., som fattig gymnasie elev så har man inte riktigt råd att betala varje gång

Sen om ni ska in och köra så använd grinden vid vakten, för dem andra grindarna kan vara låsta, och det finns ingen grind kvar hos vakten, allså kan dem inte låsa
in en..

Låsa in??, just precis det vi kan som mekar med privat kärrorna där ute.

Kommer personligen tillsammans med stuntgabbe att dra dig/er i örat så inte det går att dra ner hjälmen på 14 dagar på dig om/när vi ser er där och det flygs samtidigt..... :pannkyss

tassen skrev:
Låsa in??, just precis det vi kan som mekar med privat kärrorna där ute.

Kommer personligen tillsammans med stuntgabbe att dra dig/er i örat så inte det går att dra ner hjälmen på 14 dagar på dig om/när vi ser er där och det flygs samtidigt..... :pannkyss

det går inte och bli inlåst på sjävla området, eftersom man har tagit bort grindarna uppe vid vakten, plus att det fattas staket på en del ställen som går ut på vägen, sen så kör jag bara på drag banan, eftersom jag vet att det kan komma flyg på andra banan.., men annars så finns ju det ju fler rakor där uppe och gasa på :tungan , du har ju bana 06 som också är racebanan, sen har du bana 15, och bana 24, sen har du ju bana 33 om jag minns rätt.
Förästen. är det nån som vet om det finns nått i bergshangarerna?, skukke vara kul och få se hur det ser ut där inne egentligen, har bara sett på bild hur det ser ut, och det är inte mycket man ser dära,
35_15.jpg

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...