F1

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Usch vad F1 har blivit båååring. Det händer ju INGENTING i racen nuförtiden.......

Starstriker skrev:
Usch vad F1 har blivit båååring. Det händer ju INGENTING i racen nuförtiden.......

När gjorde det det? Formel 1 har alltid varit spytrist. Enda behållningen är att se lite läckra ombordbilder.

Jag tycker det händer grejor som fan i F1 just nu. Ser man bara till pallplatserna och blundar för helheten så är det ju trist förstås.

Däremot tycker jag golf och fotboll är skittrist så jag väljer att inte titta på det.

Ja det är ju allt annat än tät racing... :trött
har man tur så får man se nån omkörning, kanske inte i nästa race för då var det visst monaco...

Tror nog att det blir mindre intressant när det inte finns nån svensk med, va faktiskt rätt kul förra året när finnen höll på att snuva tysken på bucklan.
Nu fattas bara bellman :D :D :D :D

sportarn skrev:
Tror nog att det blir mindre intressant när det inte finns nån svensk med, va faktiskt rätt kul förra året när finnen höll på att snuva tysken på bucklan.
Nu fattas bara bellman :D :D :D :D

Japp, synd att inte Kimi vann...
Men fråga sportjournalister, speciell TV4-sporten om det finns nån svensk med i F1 eller ej.
/F.

Foggy skrev:
Japp, synd att inte Kimi vann...
Men fråga sportjournalister, speciell TV4-sporten om det finns nån svensk med i F1 eller ej.
/F.
Jo, jag vet allt att han är reserv, men det räknas inte!
Han måste ju köra varje race om det ska va kul!
Man kan ju fråga sig varför finnarna är såna jävlar på att köra bil!
Dom kanske har lärt sig den hårda vägen genom att åka från farbror blå :D :D

Tyvärr, och det svider i hjärtat att behöva säga det, så är det inget kul att vara McLaren-fan just nu. Bottenstrid mellan förarna i stallet är inte precis vad man vill se. Det hade till och med varit bättre om Kimis motor brunnit så att man åtminstone fått se lite fräcka eldbilder. :brinnerup

Men, Renault och BAR-bilarna går bra och Trulli är en ganska kul prick som gärna får hamna på podiet för min del. Och Monaco är alltid kul att kolla på bara för att se bilar köra i den hastigheten inne i en stad, Skomakaren eller inte.

För er som är Schumifans kommer här några idolbilder (varefter ni andra lätt förstår varför jag inte hejar på honom :3freak):

Bifogat

• ms48 (Medium).jpg
    ms48 (Medium).jpg
    93.3 KB · Visningar: 59
  • diapo_609 (Medium).jpg
    diapo_609 (Medium).jpg
    27.5 KB · Visningar: 48
*/ ?>
Nyheter
Harley-Davidson lanserar RIDE

Pressrelease från Harley-Da...

KTM uppdaterar sin elhoj

Pressrelease från KTM: ...

Verksamheten säkrad på Gotland Ring!

Det har varit många turer k...

Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

Back