Starstriker
Som man googlar får man svar
Glöm inte dagens F1 lopp på San Marino. Baby Button i pole och Schumi som tvåa. Kan bli intressant.
TV4 13.55..............
TV4 13.55..............
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Tysken skrev:Haha, dagens lopp kommer att bli intressant! Jävlar va stressad Shumi var i kvalet...
Kan INGEN ge honom en match ett enda race???Samuel_LJackson skrev:Kan INGEN ge honom en match ett enda race???

ljudet från komentarorsbåset tror jag det är som gör att det blir "fel" drivebyCoola Ola skrev:hmm, är det bara jag som tycker att de har lagt ljudet helt konstigt? typ ljudet av en annan bil som blåser förbi på maxvarv fast de visar bilder från ombordkameran. det där drive-by ljudet verkar de ha lagt på helt slumpmässigt, stämmer inte med några bilder nästan.
Jonne_boy skrev:ljudet från komentarorsbåset tror jag det är som gör att det blir "fel" driveby
Carbon skrev:Hur roligt är F1?
Samuel_LJackson skrev:Montoya verkade riktigt sur på presskonferensen![]()
Q: (Olaf Bachmann – Koelner Stadt Anzeiger): Juan, can you explain your gesture on the last lap to Michael?
JPM: I just said ‘what happened, what were you thinking’. That’s all.
MS: I thought you were congratulating me.
JPM: I never do actually.
Jag tycker inte Schumi gjorde något fel, Montoya gjorde likadant på sin stallkamrat så det jämnar väl ut sig...
Tom Byron skrev:Ja, montoya får sluta sluddra oxå, först dummade sig schumi, sedan dummar sig JPM tillbaka på sin teamkamrat å säger att han var före..........yeah, right :kocko
Han verkar lite muppig/sur![]()
Pejo skrev:Men när Ralf S och ??? går ihop i samma böj och Ralf snurrar, då ska det utredas, eftersom reglerna säger att man måste ge varandra plats.
Jag är förbannat trött på att reglerna tillämpas olika i den där 'sporten'. Kan inte nån sänka Ferrari nån gång, så vi får se riktiga race ?
|
|
KTM uppdaterar sin elhoj
Pressrelease från KTM: ... |
|
|
Verksamheten säkrad på Gotland Ring!
Det har varit många turer k... |
|
|
Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen
Med anledning av Ducatis 10... |
|
|
Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!
Just nu återhämtar vi oss p... |
|
|
Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!
Just nu är vi mitt i provkö... |
|
|
Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!
Just nu är Bike på plats på... |
|
|
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen
Screenshot I samband med... |
|
|
CTEK visar upp ny laddare och ”booster”
CTEK NXT 5 Nu börjar sol... |
|
|
Vi provkör nya H-D-modeller