F1

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Glöm inte dagens F1 lopp på San Marino. Baby Button i pole och Schumi som tvåa. Kan bli intressant.

TV4 13.55..............

Haha, dagens lopp kommer att bli intressant! Jävlar va stressad Shumi var i kvalet...

Tysken skrev:
Haha, dagens lopp kommer att bli intressant! Jävlar va stressad Shumi var i kvalet...

Och sen Montoya som trea, med Barichello bakom sig. Visst rockar Ferarri, men det vore kul om oddsen jämnades ut något.......

Tragiskt för Raikkonen som surfade in i depån på sitt kval...... de motorerna verkar det ha gått troll i :rolleyes:

Få se om button kan hålla sig kall...... :tummenupp

Helt oväntat ligger Schumacher 15 sek. före tvåan.... Spännande är det... :rolleyes:

hmm, är det bara jag som tycker att de har lagt ljudet helt konstigt? typ ljudet av en annan bil som blåser förbi på maxvarv fast de visar bilder från ombordkameran. det där drive-by ljudet verkar de ha lagt på helt slumpmässigt, stämmer inte med några bilder nästan.

Coola Ola skrev:
hmm, är det bara jag som tycker att de har lagt ljudet helt konstigt? typ ljudet av en annan bil som blåser förbi på maxvarv fast de visar bilder från ombordkameran. det där drive-by ljudet verkar de ha lagt på helt slumpmässigt, stämmer inte med några bilder nästan.
ljudet från komentarorsbåset tror jag det är som gör att det blir "fel" driveby

Producenten sög :mad: I Bahrein var det bra, då visade man mycket fighter längre ned i fältet. Det här loppet var det kanske inte lika många sådana men han kunde väl ha visat något annat än en röd biljävel, Ferraribilarna var ju i princip aldrig ur bild. Men men, det är ju spaghettiland...

Montoya = hjälplös/desperat?

Montoya verkade riktigt sur på presskonferensen :D

Q: (Olaf Bachmann – Koelner Stadt Anzeiger): Juan, can you explain your gesture on the last lap to Michael?
JPM: I just said ‘what happened, what were you thinking’. That’s all.
MS: I thought you were congratulating me.
JPM: I never do actually.

Jag tycker inte Schumi gjorde något fel, Montoya gjorde likadant på sin stallkamrat så det jämnar väl ut sig...

Ja, montoya får sluta sluddra oxå, först dummade sig schumi, sedan dummar sig JPM tillbaka på sin teamkamrat å säger att han var före..........yeah, right :kocko

Han verkar lite muppig/sur :tungan

Samuel_LJackson skrev:
Montoya verkade riktigt sur på presskonferensen :D

Q: (Olaf Bachmann – Koelner Stadt Anzeiger): Juan, can you explain your gesture on the last lap to Michael?
JPM: I just said ‘what happened, what were you thinking’. That’s all.
MS: I thought you were congratulating me.
JPM: I never do actually.

Jag tycker inte Schumi gjorde något fel, Montoya gjorde likadant på sin stallkamrat så det jämnar väl ut sig...

Men när Ralf S och ??? går ihop i samma böj och Ralf snurrar, då ska det utredas, eftersom reglerna säger att man måste ge varandra plats.

Jag är förbannat trött på att reglerna tillämpas olika i den där 'sporten'. Kan inte nån sänka Ferrari nån gång, så vi får se riktiga race ?

Tom Byron skrev:
Ja, montoya får sluta sluddra oxå, först dummade sig schumi, sedan dummar sig JPM tillbaka på sin teamkamrat å säger att han var före..........yeah, right :kocko

Han verkar lite muppig/sur :tungan

Alonso var det idag, Sato förra gången...... Ralf verkar har osis, eller så har han taskiga backspeglar :arsele

Skoj med BAR, och att Kimi äntligen fick 1 (!) poäng, hehe

Pejo skrev:
Men när Ralf S och ??? går ihop i samma böj och Ralf snurrar, då ska det utredas, eftersom reglerna säger att man måste ge varandra plats.

Jag är förbannat trött på att reglerna tillämpas olika i den där 'sporten'. Kan inte nån sänka Ferrari nån gång, så vi får se riktiga race ?

*/ ?>
Nyheter
KTM uppdaterar sin elhoj

Pressrelease från KTM: ...

Verksamheten säkrad på Gotland Ring!

Det har varit många turer k...

Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Back