F1-tråden 2005

• Thread starter Thread starter sandstream
  • Start date Start date
sirSmokealot skrev:
Ohh,

Jag längtar till 2007 då Rossi kommer att ta över från Skomaker!!!

Då kan jag ta fram mina Ferrariflaggor igen!
Hur ska det gå till? Rossi kör ju som bekant MotoGP för Yamaha 2006. Ska man köra F1 2007, och aldrig har tävlat med formelbilar förut, har man sannerligen lite att stå i under 2006.

valmers skrev:
Hur ska det gå till? Rossi kör ju som bekant MotoGP för Yamaha 2006. Ska man köra F1 2007, och aldrig har tävlat med formelbilar förut, har man sannerligen lite att stå i under 2006.

Folk har livlig fantasi.

Yee who googles, yee knows

valmers skrev:

Kontraktet är redan klart! Gör lite research och du kommer att se!

Han har ju liksom redan svarat, Nej. Inte under 2006 iallafall(dvs träning). Och det var en förutsättning för Ferrari, att han kunde avvara massa dagar för tester och träning. Vilket han så klart inte kan. Va det ingen som såg senaste GPloppet eller? Tyckte det sades väldigt tydligt där.

edit:Stvfel

Pawwe skrev:
Han har ju liksom redan svarat, Nej. Inte under 2006 iallafall(dvs träning). Och det var en förutsättning för Ferrari, att han kunde avvara massa dagar för tester och träning. Vilket han så klart inte kan. Va det ingen som såg senaste GPloppet eller? Tyckte det sades väldigt tydligt där.

edit:Stvfel

Volvo V70... det är fanimig ingen snygg hoj... :7peta :D

Ohh, vilket rejs :yoparty

Jag brukar smygsomna när det är så tidigt men var klarvaken hela tiden nu....

Går ju i repris på vanlig tid oxå, titta igen kanske å se om någon annan vinnter då :rofl

Självklart var man uppe i morse och det var det ju verkligen värt. Alonso må tycka att det var strategien som kostade honom racet, men det spelar ingen roll vad han bölar om. Kimi var så FET idag! Känns lite pissigt att en föredetting som Villeneuve kostade McLaren ett par poäng i konstruktörsmästerskapen, men det skiljer ju fortfarande bara två poäng. Jag ska gå med min McLaren-keps på mig inne ikväll bara för att!

TBA har jag sett i såna här sammanhang, men vad står TBC för i detta sammanhang

Gustav O skrev:
TBC = To be Confirmed
Tackar, har dom bytt förkortning då, förrut har det ju varit typ TBA= To Be Advice eller vad det nu heter

Kimi

valmers skrev:
För att man envisas med finnpajsare i bilen. Usch.
Är du avundsjuk din jävlä pucko ???? Vad e du för nåt svennepajsare lr....??? Man behöver inte prata perfekt engelska att kunna köra formel 1 bil.....

E re någon som har järnkoll på ändringarna till 2006

Det blir iaf V8a på 2,4liter
och 6 set däck per helg, samt man får byta däck under tävling

Fyll på om ni har koll eller släng in en länk där det finns sammanfattning :tummenupp

Back