F1-tråden 2005

• Thread starter Thread starter sandstream
  • Start date Start date
Källkritik pojkar. Kimi byter inte stall för att det står i tyska Bild. Dessutom är det helt orimligt. McLaren har den absolut bästa bilen just nu, varför skulle han vilja byta?

Macho Woman skrev:
Källkritik pojkar. Kimi byter inte stall för att det står i tyska Bild. Dessutom är det helt orimligt. McLaren har den absolut bästa bilen just nu, varför skulle han vilja byta?

Jag tycker också det låter konstigt men skomakarn får ju endel i lön, så om han drar finns det ju en förarstol med en saftig lön ledig...kan kanske vara mer lockande än en bra bil? Medans herr skomakare vill ha en bra bil istället? Pengar lär han ju iaf.

Pettan skrev:
Jag tycker också det låter konstigt men skomakarn får ju endel i lön, så om han drar finns det ju en förarstol med en saftig lön ledig...kan kanske vara mer lockande än en bra bil? Medans herr skomakare vill ha en bra bil istället? Pengar lär han ju iaf.

Kimi har pengar så det räcker. Han vill bli världsmästare. När man redan har så mycket i lön är det äran och berömmelsen som gör skillnaden. Har läst en hel del intervjuer med Kimi. Allt som betyder något för honom är världsmästartiteln. Dessutom är det finsk tradition att köra McLaren!

Macho Woman skrev:
1. Bild har varit först många dylika nyheter, som senare bekräftats.
2. Som du kanske vet kommer reglementet att revideras kraftigt.

De säger att skomakarn ska byta team ca 57sek in i filmen...visserligen Aftonbladet...men de har ju koll :)

Länk

Att finnen är vårdslös med materielen kan väl inte ens landsförädarna neka till längre.

Ähhh, kicka istället den "körapåbakifrånsmurfen" till gocartserien......... :kocko

t-rex skrev:
Va söt han är Schumacher när han börjar veva. Dags att sätta sig ner och andas djupt?

Heda skrev:
Ähhh, kicka istället den "körapåbakifrånsmurfen" till gocartserien......... :kocko

Nu är ju iofs Schumacher väl bevandrad i konsten att torpedera folk, så säger han att det var en självmordsattack så stämmer det säkert!

Matin skrev:
De säger att skomakarn ska byta team ca 57sek in i filmen...visserligen Aftonbladet...men de har ju koll :)

Länk
Gå till McLaren nästa säsong, det var det värsta :kocko :kocko

Alonso har varit grymt stabil hela säsongen, och finnpajsaren eoner närmare VM-titeln än nazisten.

Detta är säsongen då det är dags att unisont utropa...

Skomakare bliv vid din läst.

Grattis Alonzo

2007

Ohh,

Jag längtar till 2007 då Rossi kommer att ta över från Skomaker!!!

Då kan jag ta fram mina Ferrariflaggor igen!

Back