F1 - San Marino

• Thread starter Thread starter ft
  • Start date Start date
Coola Ola skrev:
Är det bara jag som stör mig nåt grymt på Eje Elgh? Han är säkert otroligt kunnig med massa erfarenhet från racing men som kommentator är han i mitt tycke mest dryg med extremt dålig tajming.

Man kan jämföra honom med en djungeltrumma... En massa ord som bildar nån slags mening, men som man aldrig ändå förstår! Som när en gravt dement talar, ni som har hört det.. Stockholmaren som kommenterar superbike på eurosport tycker jag är skön på nåt vis!

Macho Woman skrev:
Var är alla Ferrari-fans nu, förresten? Jag har alltid supportat McLaren även om det gått dåligt. Var är ni, ni otrogna hundar?

Vi sitter skönt tillbakalutade och betraktar de rödas återtåg, till skillnad från alla Ferrari- och Schumihatare (vilka jag inte har mycket förståelse för) så gapar vi oss inte hesa över minsta lilla bakslag eller framsteg utan inser att den Italienska fanan fortfarande svajar högst inom F1.

Har för övrigt supportat Ferrari sedan jag började intressera mig för F1 som liten palt och det har inte varit en dans på rosor direkt...

Är inte Alonsos silvriga skor väldigt gay btw???

Tysken skrev:
Vi sitter skönt tillbakalutade och betraktar de rödas återtåg, till skillnad från alla Ferrari- och Schumihatare (vilka jag inte har mycket förståelse för) så gapar vi oss inte hesa över minsta lilla bakslag eller framsteg utan inser att den Italienska fanan fortfarande svajar högst inom F1.

Har för övrigt supportat Ferrari sedan jag började intressera mig för F1 som liten palt och det har inte varit en dans på rosor direkt..

samma hära, alla har svackor och topform, sitter lungt och skönt och kollar på deras återtåg, dem börjar få ordning på grejorna igen nu..

Men idag var kommentatorerna lite roliga.

"Ja, vi var ju lite för snabba med att utropa Räikkönen i pole efter gårdagens kval. Det är ju faktiskt dagens kval kvar."

Och sedan, när Kimi tog pole:
"Och Räikkönen i pole position, det var vi först med"

Återigen stod Schumacher för den största bedriften. Otroligt att killen kunde köra upp sig från den startpositionen. :Bugar

Coola Ola skrev:
Är det bara jag som stör mig nåt grymt på Eje Elgh? Han är säkert otroligt kunnig med massa erfarenhet från racing men som kommentator är han i mitt tycke mest dryg med extremt dålig tajming.

Förstår inte varför alla jämt ska klaga på kommentatorerna? Tycker ni verkligen de är så dåliga? Som en jämförelse ska jag nu ge er detta lilla namn:

Arthur Ringart

Så. Jag hoppas att jag inte väckte för traumatiska minnen.. :D

Matin skrev:
Återigen stod Schumacher för den största bedriften. Otroligt att killen kunde köra upp sig från den startpositionen. :Bugar

Inget snack om att Bridgestonedäckens förmåga att behålla greppet är totalt suveränt. Michelin har hemläxa att göra.

Bo_jahn skrev:
Förstår inte varför alla jämt ska klaga på kommentatorerna? Tycker ni verkligen de är så dåliga? Som en jämförelse ska jag nu ge er detta lilla namn:

Arthur Ringart

Så. Jag hoppas att jag inte väckte för traumatiska minnen.. :D

Men vafan! :skrämd Jag hade precis glömt bort honom :gnissla

Eje och Blomman är jävligt bra tycker jag :Bugar

Tysken skrev:
Men vafan! :skrämd Jag hade precis glömt bort honom :gnissla

Eje och Blomman är jävligt bra tycker jag :Bugar

Blomman är grym! Eje klarar jag mig utan. Han försökte sig på något invecklat resonemang mot slutet av räjset idag som gick ut på att han tyckte Alonso skulle köra åt sidan och släppa fram MS eftersom omkörningen ändå var oundviklig och att det vore bättre för Alonso att konsolidera så mycket poäng som möjligt istället för att försöka sig på något som ändå var omöjligt. Tack o lov så kunde inte Alonso höra honom så han sket i Eje och vann istället.

Eje in a nutshell ..

Macho Woman skrev:
Nej, det händer inte.

Helt fantastiskt att det är en hel hög bilar som är snabbare än Ferrarin. Nu jävlar är det intressant med F1 igen! :tummenupp Och alla ynglingarna. Jag blir helt till mig i trosorna. Kimi, Fernando och Jenson. Vilket drömpodie. Satan. Jag dreglar.

För mig som inte är finne men skulle vilja vara så kan jag glatt meddela att Niko Rosberg har blivit signad som testförare till Williams och Heikko Kovalainen vann GP2 igår! Weeeee!

Lite OT, men - neeeej. :7peta
Va är det du säger tjejen, vem är denna Heikko? Är han svag av någon anledning eller... Jag som nästan räknar dig som finne redan, snyft :3freak

/mika

Macho Woman skrev:
Efter mina glädjetårar i starten (nej, jag överdriver inte), blev det plötsligt tomt. Det är hjärtslitande att vara McLaren-fan. Det är alltid för bra för att vara sant. Jag gissar på växellådan. Märkligt att det ska vara så svårt att bygga grejer som håller när det nu har varit prioritet ett för dem.

Var är alla Ferrari-fans nu, förresten? Jag har alltid supportat McLaren även om det gått dåligt. Var är ni, ni otrogna hundar?
Det handlar knappast om otur; det gäller att få grejerna att hålla genom att köra "snällt".
Underbart att se vår finske "broder" bryta. Underbart att se mästaren från vårt grannland köra upp sig till en hedrande andraplats.

valmers skrev:
Det handlar knappast om otur; det gäller att få grejerna att hålla genom att köra "snällt".
Underbart att se vår finske "broder" bryta. Underbart att se mästaren från vårt grannland köra upp sig till en hedrande andraplats.

presis, finnen preas grejerna för hårt, han får lära sig och hålla igen lite på det..

Trötter skrev:
presis, finnen preas grejerna för hårt, han får lära sig och hålla igen lite på det..

Äh. Jag har sett många 'riktiga' F1-experter göra uttalanden om Kimis körstil och att han skulle vara hård på grejerna är inte en av dem.

Macho Woman skrev:
Äh. Jag har sett många 'riktiga' F1-experter göra uttalanden om Kimis körstil och att han skulle vara hård på grejerna är inte en av dem.

det behöver ju inte vara dett som är felet, men det skulle kunna vara, men dem har hade ju problem för året också i början, sen gick det ett tag, sen kom dem tillbaka på allvar, men det vore lite roligare om det kunde lite bättre för honom, han är ju trots allt vår lands granne

Macho Woman skrev:
Vet du inte vem Kovalainen är? Hemsida: http://www.heikkikovalainen.com/
Förutom det som står om hans karriär där är det ju dessutom rätt jädra tufft att han vann Race of Champions sist.

Ba, ähhhh. Jo då, jag vet vem Heikki Kovalainen är. :) Va bara ett litet försök till att skämta till det, :( för jag vet ju att du skulle läsa finska. Heikko betyder svag - om du inte visste...

/mika

Macho Woman skrev:
Den andra McLaren-bilen brukar ju komma i mål; varför skulle alltid Kimi få den sämre bilen? Det borde väl snarare vara tvärt om? Den här gången var det tydligen en drivaxel som pajade. Han måste lära sig att ta hand om materielen.

Hur känns det att vara landsförrädare förresten?

Nyheter
En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8

Den 5 september blir Laxhol...

Tiotusentals körde Mälaren Runt