F1 - San Marino

• Thread starter Thread starter ft
  • Start date Start date

ft

Flygnörd
Gick med
15 May 2004
Hoj
Bandit 600, Hva258, KLR600
Hmm... trycket faller, vinden ökar. Front och regnrace kanske?

Hoppas inte, roligare med torr bana...

heinz_p skrev:
Blä att man sitter o jobbar:(
Vem fick pole?

Räikkönen knep den före Alonso. Skomakaren testade greppet i sanden, låt oss hoppas att det var en hint om racetaktiken! :D

Macho Woman skrev:
JAG DÖR! Höll verkligen på att bryta ihop fysiskt. KIIIIIIIMIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!

Väntade bara på att du skulle dyka upp. Rejsing utan MW är... nej, det händer väl inte? :D

ft skrev:
Väntade bara på att du skulle dyka upp. Rejsing utan MW är... nej, det händer väl inte? :D

Nej, det händer inte.

Helt fantastiskt att det är en hel hög bilar som är snabbare än Ferrarin. Nu jävlar är det intressant med F1 igen! :tummenupp Och alla ynglingarna. Jag blir helt till mig i trosorna. Kimi, Fernando och Jenson. Vilket drömpodie. Satan. Jag dreglar.

För mig som inte är finne men skulle vilja vara så kan jag glatt meddela att Niko Rosberg har blivit signad som testförare till Williams och Heikko Kovalainen vann GP2 igår! Weeeee!

Last edited:
Note to self: Bjud aldrig in MW för att se på motorsport utan att lägga en presenning över möblerna. :D

ft skrev:
Räikkönen knep den före Alonso. Skomakaren testade greppet i sanden, låt oss hoppas att det var en hint om racetaktiken! :D

:tummenupp
Härligt att det inte längre bara är bilarna som avgör (Ferrari)..

Thundercat skrev:
Nu e Räikönen väck. :näsblod

Efter mina glädjetårar i starten (nej, jag överdriver inte), blev det plötsligt tomt. Det är hjärtslitande att vara McLaren-fan. Det är alltid för bra för att vara sant. Jag gissar på växellådan. Märkligt att det ska vara så svårt att bygga grejer som håller när det nu har varit prioritet ett för dem.

Var är alla Ferrari-fans nu, förresten? Jag har alltid supportat McLaren även om det gått dåligt. Var är ni, ni otrogna hundar?

FAn att man ska supa bort all hjärnceller, tog fel på tiden o missa starten.

Piss............

Oh, vad det var skönt att se sammetsögat Fernando tvåla till den surkålsdoftande tysken. Ynglingen är inte bara bäst just nu, utan bäst i år!

Macho Woman skrev:
Oh, vad det var skönt att se sammetsögat Fernando tvåla till den surkålsdoftande tysken. Ynglingen är inte bara bäst just nu, utan bäst i år!

Ja bortsett från att andraplatsen på pallen lär stinka surkål i flera säsonger så var det ett så bra slut man kunde hoppas på! Minst sagt spännande. Var lite orolig för att du inte skulle överleva... :D

Edit: Jag tror att jag just blev en Alonso-fantast. Med sån körning förtjänar han fler bra resultat!

Är det bara jag som stör mig nåt grymt på Eje Elgh? Han är säkert otroligt kunnig med massa erfarenhet från racing men som kommentator är han i mitt tycke mest dryg med extremt dålig tajming.

Thundercat skrev:
Det var allt bra spännande de sista varven. :tummenupp
jo det var, men banan är :tummenner , den är för smal. blir inge riktig rejs då det knapt gåt att köra om..., det är ju egentligen en roadracing bana dem kör på..., tycker dem borde ta bort alla dem dära banorna, och köra på riktiga banor..., finns mycket bättre banor i Italien. Och det blir inte bättre av att regler nissarna håller att sakta men säkert ta död på formel 1...

Kan man ha mera otur än Kimi? Fan om det nån gång kunde få gå bra för den killen. Har alltid hållit på McLaren och vill verkligen se Kimi vinna nån gång i år. Fint kört av Alonso som knep 1:a platsen, mycket bra rejsing hel loppet tycker jag.

Coola Ola skrev:
Är det bara jag som stör mig nåt grymt på Eje Elgh? Han är säkert otroligt kunnig med massa erfarenhet från racing men som kommentator är han i mitt tycke mest dryg med extremt dålig tajming.

Han är drygheten själv......

Nyheter
En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8

Den 5 september blir Laxhol...