DiscoDuck IV
Sporthojsnörd
FI lampan lyser ZX10-R -05
Hej
Var på väg hem ifrån jobbet idag då FI lampan tändes (första gången).
Har förstått att det har något med insprutningen att göra, tänkte bara höra om det kanske är någon som känner till klassiska orsaker som är lätta att åtgärda, eller de är bara att lämna in den?
Är det någon fara att köra med hojen när denna lampa lyser, känns och låter som vanligt?
Cykeln är original förutom slipon som suttit på i 1000 mil.
/Duck
Hej
Var på väg hem ifrån jobbet idag då FI lampan tändes (första gången).
Har förstått att det har något med insprutningen att göra, tänkte bara höra om det kanske är någon som känner till klassiska orsaker som är lätta att åtgärda, eller de är bara att lämna in den?
Är det någon fara att köra med hojen när denna lampa lyser, känns och låter som vanligt?
Cykeln är original förutom slipon som suttit på i 1000 mil.
/Duck
Last edited:
