Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Haga hade vunnit om Fabrizio släppt förbi honom på Imola och nu senast.Poängskillnaden mellan första och andraplatsen är väl fem poäng, så Haga hade ju ändå förlorar med 1 poäng.
Med tanke på hur Spies körde i rcae 2 så är jag övertygad om att han hade haft betydligt mer fart att bjussa på om det varit nödvändigt. det som avgjorde var titeln hamnade var att Haga kraschade i race 1.Haga hade vunnit om Fabrizio släppt förbi honom på Imola och nu senast.
Är Fabrizio evigt tacksam för att han inte gjorde det![]()
Håller med och det var ungefär vad Tardozzi själv skrev på Ducatis officiella blogg. Han har tydligen fått en massa kritik från Ducati-fans för att han inte använt sig av teamorder.Med tanke på hur Spies körde i rcae 2 så är jag övertygad om att han hade haft betydligt mer fart att bjussa på om det varit nödvändigt. det som avgjorde var titeln hamnade var att Haga kraschade i race 1.
Que? Har du öht sett Gudfadern(2)?
Med tanke på hur Spies körde i rcae 2 så är jag övertygad om att han hade haft betydligt mer fart att bjussa på om det varit nödvändigt.
Jag tror han sa, "jag ska se till att vi får köra med 1300cc nästa år, räkna med det..."
Gudfadern filmerna måste man faktikst ha sett, riktiga klass-filmer, jämför inte med barn sagor som Star Wars eller Sagan om ringen. Fattar inte heller hur man får in något bögigit i det där.
Skulle vara jävligt intressant att höra vad Tardozzi sa, han ser ju inte helt glad ut.
Hade Fabrizio släppt förbi Haga på Imola så hade Haga haft en 15p ledning inför första racet i Portugal och kanske inte varit lika desperat och pressat för hårt.
Jag skulle vara lite bitter över det om jag var Tardozzi.
Sen anser jag givetvis att Spies är den värdige mästaren i år och han hade förmodligen kunnat vinna titeln i vilket fall.
Det tyckte jag också men ack så fel jag hade. Nu är jag istället både dryg och spydig”Nivån” är att känna till Gudfadern, vilket inte är hög nivå hur man än vrider och vänder på det.
Men du är ganska snäll IRL (även om Mattias är rädd för dig)Jag har heller aldrig påstått mej vara snäll.
In all the years you spend between your birth and deathJämfölrt med dig är jag rena charmtrollet![]()
Fan vad korrekta ni ska vara i Norge!Hvems mamma har størst brødkniv?
Fan vad korrekta ni ska vara i Norge!
I Sverige avgörs det genom vems pappa som är starkast!
![]()
Jag tror han säger:
"Nästa år Fabrizio, nästa år. Då är det din tur. Jag kickar den där loosern Haga som alltid viker ner sig när det hettar till så får du förstacykeln. Nästa år..förlåt mig att det inte blev i år. Snyft"![]()
![]() |
Bike kör Stark Varg EX!
Under hösten kommer Bike gö... |
![]() |
Customhoj Bike Show 2026
Den 23 till 25 januari körs... |
![]() |
Racing på Kjula Dragway till helgen
Den kommande helgen (23-24 ... |
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup
Harley-Davidson och MotoGP ... |
|