Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
fin kille som gjort klippet,gillar skinn(ställ) och kan alla bögfilms avsaked i huvudet.efter en förlust drar han genast kopplingar till sina begär.....gillar att du hittade klippet sandstream
grymmt att teamchefen har en så bra kontakt med sin förare,brukar bara vara ett handslag och de tre "jag är inte bög"klapparna på axlen samtidigt som kramen utdelas annars.
Bögigt och bögfobi är två olika saker, Sandstream.Hur får ni in något bögigt i den här filmen![]()
Jag tror han sa, "jag ska se till att vi får köra med 1300cc nästa år, räkna med det..."
Eller:Jag tror han sa, "jag ska se till att vi får köra med 1300cc nästa år, räkna med det..."
Visst är det trams, om än roligt trams, men hur fan man lyckas få in något bögigt i att italienare kramar varandra oftare än vad vi nordbor gör är lite svårt att förstå. Är folk så obildade att de inte känner till Gudfaderna-filmerna eller andra filmer där maffian porträtteras?Trams i min mening. Bögnojan dök upp i inlägg #2 i denna tråd.
Fabrizio har väl kontrakt för nästa år så jag tror det var något positivt.nä men allvarligt nu, vad tror ni han sa?
antingen nått väldigt positivt, eller väldigt negativt. jag blir inte klok på vilket.
Visst är det trams, om än roligt trams, men hur fan man lyckas få in något bögigt i att italienare kramar varandra oftare än vad vi nordbor gör är lite svårt att förstå. Är folk så obildade att de inte känner till Gudfaderna-filmerna eller andra filmer där maffian porträtteras?
Visst är det trams, om än roligt trams, men hur fan man lyckas få in något bögigt i att italienare kramar varandra oftare än vad vi nordbor gör är lite svårt att förstå. Är folk så obildade att de inte känner till Gudfaderna-filmerna eller andra filmer där maffian porträtteras?
Fabrizio har väl kontrakt för nästa år så jag tror det var något positivt.
Haga är lite som gubben i lådan men jag tror han har passerat sin peak och så sakta kommer att försvinna från WSBK. Ett år till hos Ducati, sen någon välbetald styrning för att utveckla och sen bye-bye. Lite som Corser.
![]() |
Bike kör Stark Varg EX!
Under hösten kommer Bike gö... |
![]() |
Customhoj Bike Show 2026
Den 23 till 25 januari körs... |
![]() |
Racing på Kjula Dragway till helgen
Den kommande helgen (23-24 ... |
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup
Harley-Davidson och MotoGP ... |
|