F: Tardozzis kram

fin kille som gjort klippet,gillar skinn(ställ) och kan alla bögfilms avsaked i huvudet.efter en förlust drar han genast kopplingar till sina begär.....gillar att du hittade klippet sandstream:tummenupp

grymmt att teamchefen har en så bra kontakt med sin förare,brukar bara vara ett handslag och de tre "jag är inte bög"klapparna på axlen samtidigt som kramen utdelas annars.

fin kille som gjort klippet,gillar skinn(ställ) och kan alla bögfilms avsaked i huvudet.efter en förlust drar han genast kopplingar till sina begär.....gillar att du hittade klippet sandstream:tummenupp

grymmt att teamchefen har en så bra kontakt med sin förare,brukar bara vara ett handslag och de tre "jag är inte bög"klapparna på axlen samtidigt som kramen utdelas annars.

Que? Har du öht sett Gudfadern(2)?

- Bra jobbat! Vi tänkte ha en liten middag i morgon i familjens stuga i de sicilianska bergen. Säg inte till någon att du kommer! Jag har en överraskning!

HaHa klockrent.... tänkte inte så mycket på det då jag såg det tidigare efter racet, med detta upplägg så är ju frågan om någon vaknar upp med brutna ben.:D

Här luktar det bögfobi, jag håller med Igeln, man kan krama en läderkille utan att vara bög, män som kramas är en vardagssak inom många sporter, brottare är inte bögar heller.

Nej det fattar inte jag heller, snarare män som gillar män med brutna ben, eller att bryta ben:D missade du musiken:D

Han sa "there issa a party inna my pants, and you are invited".

Edit: Jag har ångrat mig efter att faktiskt ha kollat filmen. Nu har jag ingen aning. Han frågade kanske varför Fab Mich inte rammade Spies.

Jag tror han säger:

"Nästa år Fabrizio, nästa år. Då är det din tur. Jag kickar den där loosern Haga som alltid viker ner sig när det hettar till så får du förstacykeln. Nästa år..förlåt mig att det inte blev i år. Snyft" :krama

Den här videon och diskussionerna bakom den syftar väl på att Fabrizio får dödskyssen/kramen då han genom att inte släppa förbi Haga på Imola race 2 och Portimao race 2 sumpade titeln för Ducati.

Trams i min mening.

Bögnojan dök upp i inlägg #2 i denna tråd.

nä men allvarligt nu, vad tror ni han sa?
antingen nått väldigt positivt, eller väldigt negativt.

jag blir inte klok på vilket.

Trams i min mening. Bögnojan dök upp i inlägg #2 i denna tråd.
Visst är det trams, om än roligt trams, men hur fan man lyckas få in något bögigt i att italienare kramar varandra oftare än vad vi nordbor gör är lite svårt att förstå. Är folk så obildade att de inte känner till Gudfaderna-filmerna eller andra filmer där maffian porträtteras?

nä men allvarligt nu, vad tror ni han sa?
antingen nått väldigt positivt, eller väldigt negativt. jag blir inte klok på vilket.
Fabrizio har väl kontrakt för nästa år så jag tror det var något positivt.

Haga är lite som gubben i lådan men jag tror han har passerat sin peak och så sakta kommer att försvinna från WSBK. Ett år till hos Ducati, sen någon välbetald styrning för att utveckla och sen bye-bye. Lite som Corser.

Last edited:
Visst är det trams, om än roligt trams, men hur fan man lyckas få in något bögigt i att italienare kramar varandra oftare än vad vi nordbor gör är lite svårt att förstå. Är folk så obildade att de inte känner till Gudfaderna-filmerna eller andra filmer där maffian porträtteras?

Klagar inte på tramset, det är underhållande som du säger :-)
Däremot tycker jag att det är trams att Fabrizio på något sätt skulle gjort något fel genom att inte släppa förbi Haga.

Fabrizio har väl kontrakt för nästa år så jag tror det var något positivt.

Haga är lite som gubben i lådan men jag tror han har passerat sin peak och så sakta kommer att försvinna från WSBK. Ett år till hos Ducati, sen någon välbetald styrning för att utveckla och sen bye-bye. Lite som Corser.

http://www.blissbox.com/store/detail.asp?productid=7065

pojkarna bara blandar ihop filmerna bara :D

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien