F: Spöad av racebussen runt ringen

Oooh Guuud vad förnedrande att sitta på hoj och bli omkörd av en Ford Transit....på bana. :hihi :hihi :hihi

haha vilken idol! Jag har kört lite olika skåpbilar på olika banor som krashbuss eller bara på skoj och det känns verkligen hur illa det är för en skåpbil på bana. Helt otroligt av hennetycker jag :yoparty

Det kaxigaste är att anledningen är att Hammon körde runt Nurnburg i en sportbil, men hon sa att han var så jävla långsam så att hon kunde köra snabbare med skåpbil.. ;)
Upp till bevis lixom - och hon lyckades nääästan.. :( All credd till henne!

Det kaxigaste är att anledningen är att Hammon körde runt Nurnburg i en sportbil, men hon sa att han var så jävla långsam så att hon kunde köra snabbare med skåpbil.. ;)
Upp till bevis lixom - och hon lyckades nääästan.. :( All credd till henne!

Nja det var clarkson som skulle köra under 10 min med en diesel jagga, och då kommer snacket upp.. "i do that in a van" på spruken engelska..

Bli omkörd av en trött DIESEL transit när man kör hoj på bana, snacka att man skulle bli ledsen i ögat.

Ni har väl sett typ1 folka-bussen som plockar både hojar och porschar på lite olika banor i europa?

jo , men det är ingen typ 1 folka buss. Det här är en orginal ford transit diesel. Vi har sånna på jobbet och dom går inte fort.

Jag har kört på 5:29 runt ringen med en GIXXER :tummenupp
(PGR4):D

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey