Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Bra gjort! Nu får ju "Uppdrag Granskning" lite färskt material till sitt uppföljningsprogram om vansinnesfärderna på Bulten.![]()
Att ni inte fattar. Ni borde inte tillhöra oss motorcyklister. Ni skämmer fan ut oss!
Att ni inte fattar. Ni borde inte tillhöra oss motorcyklister. Ni skämmer fan ut oss!

Det var inte ens sub 5 min -Utan medeltempo för att va Bulten? Man ser ju ibland t.o.m. somliga glidare som åker fortare än filmen ifråga... Hacka på dem som verkligen drar på istället?
Vems regler då? Alfred E Neumanns ur Svenska MAD![]()

Å, tack! Synd att dina morföräldrar inte får se den då. De har väl antagligen ännu inte hunnit gå i pension...

Å, tack! Synd att dina morföräldrar inte får se den då. De har väl antagligen ännu inte hunnit gå i pension...

Jag kan ge mig tusan på att man kommer att se över ''Bulten'' i framtiden.
Vad sägs om regelbundna poliskontroller i samband med att man inför 50 km/h ?

Schysst filmat, kollade på bägge filmerna samtidigt. Lungt och sansat kört!
Själv saktar jag ner mer där man kan ta höger mot tullinge, är rätt läbbigt där ibland..![]()
Säger som många andra, varför kör man sporthoj..?![]()
Jag kör sporthoj för att jag älskar den typen av hojar. Alla köper väl inte sporthojar för att brassa satan, många kanske... men inte alla![]()
Tror dom flesta köper sporthoj för dom inte testat en motard tyvärr......
(och för att dom har liten k_k)![]()
Bra filmat. Testa att köra bana, så kan du pina din hoj så mycket du själv orkar, utan att behöva se till grus, bilar, traktorer, släpp, svampplockare, hundar, förrymda marsvin, katter, gödsel, andra mytorcyklister, träd, småfåglar, fisk, hästar/älgar, ganska små kottar, tappade regplåtar, bakkutsar, expansionskärl, kedjor, mössor, olja och bensin, träplankor, grindar som placerats ut utan förvarning, gamla tanter, cola burkar, tjurar, kor och diverse boskapsdjur, ungar, stövlar, vägarbetare och sist men inte minst, farbror blå & fartbegränsningar.
![]()
|
Di Giannantonio tillbaka som vinnare!
Fabio Di Giannantonio är fö... |
|
|
The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!
Den 17 maj är det åter dags... |
|
|
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!
Foto: Karin Tornblom Pre... |
|
|
|
Allt om MC på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |
|
|
Bike på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |
|
|