GSXR_FREDDA
Ny medlem
Någon annan än jag som lider av att ha jour inom sitt arbete??Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Någon annan än jag som lider av att ha jour inom sitt arbete??Jag lider av att min fru har det...GSXR_FREDDA skrev:Någon annan än jag som lider av att ha jour inom sitt arbete??
Jepp jag har det var fjärde vecka.GSXR_FREDDA skrev:Någon annan än jag som lider av att ha jour inom sitt arbete??
och 
GSXR_FREDDA skrev:Någon annan än jag som lider av att ha jour inom sitt arbete??

Jag har också jour var 5e vecka,jobbar med drift (värme och vent).pansarvagnen skrev:Jag har jour var 5:e vecka, jobbar med vattenskador...
Vad får ni för pröjs för att ha jouren?
Vår fasta ersättning är ett skämt! Om man inte får någe jobb på en vecka så har man bundit upp hela sin fritid i onödan och knappt fått en hundring om dan för det efter skatt...![]()
Fast får man mycket jobb så visst blir det bra pengar, det man tjänar mest på är väl att man måste hålla sig nykter vilket jag kan ha problem med annars....![]()
|
|
Motorsportsalongen i Örebro!
Jag tog en snabb avstickare... |
|
|
Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort
Det är ingen lätt uppgift H... |
|
|
KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”
Rajiv Bajaj, 58, VD för den... |