F: Moppefuckos in action

Så jäkla grymma!!! Pettax verkar vara en cool kille. Diggar speciellt när han försöker få upp den på bakhjulet o istället för att gasa så släpper han gasen. :hihi
Men efter ett tag så kanske han kan få upp den. Dock så ska han nog inte sikta på en karriär som crossåkare!!!

fy fan vilka vassa killar. :D

Fast vi ska inte se ner på dem, vi har alla varit där. :hihi

Zee skrev:
2152647 fy fan vilka vassa killar. :D

Fast vi ska inte se ner på dem, vi har alla varit där. :hihi

Ja, han körde ju stående wheelies. Och så kunde han bromsa så där jättehårt så att fjädringen trycktes ihop.

Men visst, man har varit där. Stillastående framhjulsskutt på ettan med koppling, så kunde man berätta att man kunde köra på bakhjulet sen...

chrilla skrev:
2152667
Men visst, man har varit där. Stillastående framhjulsskutt på ettan med koppling, så kunde man berätta att man kunde köra på bakhjulet sen...

Sånt firas med Piggelin till alla polarna. Tugga Piggelinen. :2cool

Back in the days var man stenhård 14:is med en Puch Montana med 60cc cylle, fyrkantigt crossbakdäck och inte ett spår av "inälvor" i trumpeten.
:cdevil

Sen blev man snäll mogen 15-åring med en svart helrätt Yama FS1. Endast drevad och opluggad. :D

Jag tänkte just "grabben kommer att göra illa sig en vacker dag". Sedan skulle han försöka sig på sista hoppet... :näsblod

jag fick min första cross vid 8 års ålder iaf, mopeden var som aldrig något annat än ett transporterings verktyg för mig.

honkiie skrev:
2152832 mopeden var som aldrig något annat än ett transporterings verktyg för mig.

Transporterings-verktyg you say? Mm. I see.

OuTlAwS!!! Pluspoäng för att grabben inledde filmen med Pennywise :yoparty

Socrates skrev:
2153163 OuTlAwS!!! Pluspoäng för att grabben inledde filmen med Pennywise :yoparty

WattafaKK :fatta! Du snodde min kommentar..

Bro Hymn har jag brölat med i på både Kafé 44 och på globen när Pennywise varit här å spelat.. :yoparty

sportarn skrev:
2152607 Så jäkla grymma!!! Pettax verkar vara en cool kille. Diggar speciellt när han försöker få upp den på bakhjulet o istället för att gasa så släpper han gasen. :hihi
Men efter ett tag så kanske han kan få upp den. Dock så ska han nog inte sikta på en karriär som crossåkare!!!

Nu är ni taskiga tycker jag. Jag skulle förmodligen se exakt likadan ut. Turligt nog avhåller jag mig helt från såna där aktiviteter. Jag vet mina begränsningar minsann.

Snacka om koordinationsförmåga :hihi
Men vi fick ju ett gått skratt i alla fall :tummenupp

"PETTAX, Med två T och ett X". :hihi

Annars görs det för få donuts bland dagens moppefuckon. En annan spann donuts till man spydde. :3freak :koko

Men kom igen grabbar ERKÄNN att nostaligin infinner sig, & man minns tillbaka till dessa varma sommarkvällar med doften av tvåtakt, målbrottsgarven & dom tuffa turerna runt kvarteret!! kanske en Pripps 2.8 också!

Livet var fan enklare då! :hihi

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...