F**bannade ligister har vält min hoj!

badcat skrev:
Lider med dig!

För ett par år sen så sabbade några snorungar min bil som stod parkerad över natten.. Slog sönder rutor, skar sönder däck, dom hoppade t.o.m. ner avgassystemet på backen! Jag hade mina aningar om vilka det va, men utan bevis kan man ju inte göra nåt.. Ja, man KAN ju spöa i förebyggande, vilket va väldigt frestande, men det håller ju inte i längden lixom. Det blir ju ett par stycken som ska ha stryk isf..typ en hel generation med moppefuckon!
Det mest tråkiga med min historia var när jag gjorde anmälan.. "-Ja du grabben, jag skriver ner din anmälan, men räkna med ett snabbt nedläggande av brottsundersökningen" sa Bängen...

Hoppas att det löser sig bättre för dig!

Tror dessvärre att det är helt kört att få fast de skyldiga. Får bara hoppas att FB är snäll mot mig och att jag får tillbaka hojen så snart som möjligt. *håller tummarna*

Tompalino skrev:
Någon värdelös ursäkt för en homo sapiens har vält min hoj! Hoppas han/hon/den/det brinner i helv***t! :fatta!

Jag hade varit hemma hos min syster o suttit barnvakt igår. Strax före tretiden på natten kommer syrran med pojkvän hem o jag börjar knata hem till mig. När jag kommer runt hörnet till huset innan mitt tittar jag som vanligt efter min pärla som står utanför trappuppgången.

Gissa om jag får panik när jag inte ser hojen direkt, när jag kommer lite närmare ser jag att den ligger på sidan på asfalten. Släpper bokstavligt talat allt jag har för händerna och springer fram för att resa upp den. Först går det inte eftersom stödet fortfarande är nedfällt. Jag får då gå runt hojen o fälla in stödet för att sen resa upp den. Den som gjorde det välte alltså hojen över stödet och måste med andra ord ha tagit i ordentligt .

Slutresultatet blev att i princip alla kåpor på vänstersidan är repade, vänster framkåpa är även skev. Vänster miniblinkers fram är krossad, bak är repad. Vänster backspegel är repad, samma sak med fotpinnen på vänstersidan. Kopplingshandtaget är böjt och har tagit i kåpan. Tanken är repad och stödet kan vara lite böjt också. :huvet

Har polisanmält nu på morgonen och nu väntar väl en procedur med försäkringsbolaget och sådär en 6000:- i självrisk för att få hojen reparerad. Kan ju säga att det är tur att jag inte vet vem som gjorde det för att då hade jag istället för att betala självrisk fått betala dagsböter till den personen för misshandel och det hade varit surt så in i h-e. Det är helt sjukt att man inte kan få ha någonting i fred längre. :död

vi är nog överrens om att sånt skit inte ska gå ostraffat, då menar jag inte att farbror blå ska rycka in. synd att man aldrig kan se sånt när det händer, vad får man för grov misshandel, eller dråp försök lr vad det kallas 3-4 år kan ju vara värt det. får ju gratis käk och en utbildning för oss som är vanliga knegare. :hihi
hoppas det löser sig i alla fall....

"Skyll på adnan" :rofl
Stackars adnan. Utskrattad av ett helt hojåkarkollektiv

Nyheter
ExploreBike: Lerigt Gotland Grand National

Årets Gotland Grand Nationa...

Nytt om H-D Bagger-Världscupen

Under en presskonferens på ...

BMW F 450 GS ”Din bästa kompis” 

Screenshot Nya BMW F 450...

Nya MV Agusta Brutale 800

MV Agusta Brutale har länge...