förvirrad

Man e inge outlaw om man inte har en hoodie som det står "Fuck You Burnout" på utanpå stället. Vadå ställ förresten? Man e inge outlaw om man inte åker i svart linne å cammobrallor.

:tuttar

Kör jag utan tröja utanpå stället kommer 80-talet ta tillbaka stället.

Last edited:
Jag tycker det är snyggt med tröja utanpå. Men sen kör jag ju iofs moppe också... :rolleyes:

Får man in en tröja UNDER stället så är det fel storlek på skinnet, då är det bara att byta ner sig tre, fyra storlekar.

EDIT: Nån mer än jag som förundras över explosionen av glidarägare som registrerat sig på forumet och skrivit dumma trådar den senaste tiden? :va

Såg en häst utmed vägen förra veckan.
Han betade i hagen och hade nån form av pannband med fransar som hängde ner över ögonen. Förstod att det skulle hjälpa hästen mot flugor.
Är det därför customåkarna har fransar? Jaga bort flugor?
För åka snabbare än flugorna verkar de inte göra i varje fall.

Han betade i hagen och hade nån form av pannband med fransar som hängde ner över ögonen. Förstod att det skulle hjälpa hästen mot flugor.

:D :D :D :tummenupp

hallå jag undrar bara varför ni kör med tröjjan utanför skinnstället gör den sig inte bäst under...
Tror du att tröjan är till som ett skydd:va Då tror du fel, det är ju faktiskt Skyddande skinnställ hela vägen upp. Till skillnad från customfolk som kör skinnjeans och t-shirt där de korta ärmarna fladdrar i vinden och jeansväst med något tufft look alike bandidos/hells angels märke på ryggen, tufft värre:rolleyes: , och bara armar, varför gör de så, det OM något skulle gömmas under stället som man slapp se eländet dubbelsuck.....
NEj tröjan är till att visa ex en klubbtillhörighet, eller för att man kanske tycker man har ett fult skinnställ som fullkomligt suger.

Last edited:
Tror du att tröjan är till som ett skydd:va Då tror du fel, det är ju faktiskt Skyddande skinnställ hela vägen upp. Till skillnad från customfolk som kör skinnjeans och t-shirt där de korta ärmarna fladdrar i vinden och jeansväst med något tufft look alike bandidos/hells angels märke på ryggen, tufft värre:rolleyes: , och bara armar, varför gör de så, det OM något skulle gömmas under stället som man slapp se eländet dubbelsuck.....
NEj tröjan är till att visa ex en klubbtillhörighet, eller för att man kanske tycker man har ett fult skinnställ som fullkomligt suger.

Dom har bara armar för att visa hur gäddhänget dallrar i kapp med bilringarna:rolleyes:
Med både ställ och skyddande tröja behöver ingen stackare lida av att se varken ens gäddhäng eller bilringar, alltså är det av välgärning mot sina medmänniskor som man har tröjan utanpå stället, inget annat:yoparty

Annars kan man inte se vilka som är medlemmar på SH och vad de har för namn här :va

Problemet med att vara fet alt lönnfet i ett 4 storlekar för litet ställ är att överflödsfläsket liksom kräter ut vid hals och handledsöppningarna. Har man otur när man drar upp dragkedjan i halsen så blir det ojämt tryck och överflödsfetman tränger upp i hjälmen och man kan drabbas av så kallad fontanell-sprängning i hjälmen, vilket kan vara otäckt för alla inblandade.

Får man in en tröja UNDER stället så är det fel storlek på skinnet, då är det bara att byta ner sig tre, fyra storlekar.
Bygger tröjan mer än någon kvarts storlek mer än en t-shirt så har du fel tröja. Tanken är givetvis inte att ha en tjock tröja under, det finns jättebra material som är varma utan att vara tjocka. Och förra årets säsong tog slut i februari i år för mig, så jag har provat kyla...

Men tycker man utanpåtröja är snyggt, så är det väl jättebra. Inte min grej dock.

Hahaha LOL... :D så jävla sant...

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...