hassevtwin
stand for the fire demon
hallå jag undrar bara varför ni kör med tröjjan utanför skinnstället gör den sig inte bäst under...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
hallå jag undrar bara varför ni kör med tröjjan utanför skinnstället gör den sig inte bäst under...
För att inte få massa fluger å skit på ställethallå jag undrar bara varför ni kör med tröjjan utanför skinnstället gör den sig inte bäst under...
jaha men då blir ju tröjan full med fluger
somsagt stället blir fullsmackat med diverse insekter, lättare att tvätta en tröja eller bara skaka av när flugorna har torkat.... det är iaf av den anledningen jag använder tröja....
Enklare att tvätta en tröja i maskin än att dra av skinnstället med en fuktig trasa? Knappast.
Enklare att tvätta en tröja i maskin än att dra av skinnstället med en fuktig trasa? Knappast.
giggedi giggedi giggedi...oh right
Medhåll fullkomligt. Förundras ständigt av dessa människor som inte verkar ha fattat att en hoj (med tillbehör) är en leksak, inte en prydnadssak. Det är fan så mycket vackrare med en hoj som varit med lite men används till det den ska, än en aldrig så välpolerad moppe framför korvmojen.Jag tror att det är för att alla med skinnställ är posörer. Om skinnstället är smutsigt så är det inte lika coolt att hänga utanför korvan. Brukar ni ta på hojen en tröja eller jacka med när ni är ute och kör, för på den vill jag minnas att det fastnar flugor och skit? Nej, grejerna ska användas, visst ska man vara rädd om dom, men någon måtta får det väl finnas? Hajar att dom flesta fryser och inte får in någon tröja under men lite skit på stället har knappast någon dött av?
![]()
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |