Ska alldeles snart flytta till södertälje och planerar att köpa hoj tills nästa år och vill ju såklart ha hojen så nära hemmet som möjligt istället för 3 mil bort.
Hur gör ni som bor i lägenhet vart ställer ni hojen?
Hyr ni ett stort garaget eller ett litet föråd?
MVH//BIffen
Hur gör ni som bor i lägenhet vart ställer ni hojen?
Hyr ni ett stort garaget eller ett litet föråd?
MVH//BIffen
