Förvaring och mek lokal

Sportster

315:405= gött ljud
Gick med
26 Mar 2006
Hoj
Sportster
Har eventuellt en lokal som innehåller 10 kyl containers och utrymme för verkstad som jag funderar att hyra ut hoj platser i, kan det vara av intresse. Ligger nära Gnistängs tunneln i Göteborg.

Man måste givetvis inte vara en grupp för att få hyra, har inte bestämt ännu varken pris eller hurvida jag hyr hel container eller plats, vill först och främst se om det finns intresse för det.Verkstads delen kommer det att finnas en del maskiner som pelar borr, svarv, fräs svets, kompressor mm.

Låter ju helt klart intressant, men det är ju lite på fel sida stan för mig... men ändå inte helt otänkbart beroende på priser, säkerhet och hur det ser ut. Verkstad är ju aldrig fel!! Är det en hobbyverksdad för de som hyr in sig eller bedrivs det nån företagsverksamhet??

Tror nog det skulle kunna bli kul om man blev ett bra gäng där!

Lokalen ligger mot älven nära kungsten, vill inte avslöja för mycket då inget är klart, dock är säkerheten mycket hög och det blir en verkstad helt för hyrestagarna :tummenupp

Jag är intresserad bara det inte blir så dyrt!

Sportster skrev:
2043093 Lokalen ligger mot älven nära kungsten, vill inte avslöja för mycket då inget är klart, dock är säkerheten mycket hög och det blir en verkstad helt för hyrestagarna :tummenupp

Hmmm... Nånstans vid nya varvet då?? blir ju inte så långt som jag befarade.. 30-40 min på trampcykel borde gå.. Får jag inget här i närheten snart så är det ju helt klart ett bra alternativ låter det som! just nu är mitt garage 20 mil bort:4skrika

När vet du mer??

låter sjukt bra jag är på om det inte kostar miljoner!

Hur mycket plats bir det där man kan ha egna delar mm? Får man plats med en liten hoj till kanske?

Har även en polare som med hög sannolikhet är på då vi snackat som detta själva under en längre tid

Mvh Oskar

Förhandlingt pågår med mäklaren, vet ej hur lång tid det tar, men jag kommer att medela resultatet här, jag hoppas för det finns stora möjligheter med lokalerna, fika och klubb rum mm :yoparty

Sportster skrev:
2062480 Förhandlingt pågår med mäklaren, vet ej hur lång tid det tar, men jag kommer att medela resultatet här, jag hoppas för det finns stora möjligheter med lokalerna, fika och klubb rum mm :yoparty
låter suveränt
jag e med om det nu inte skulle kosta mycket :tummenupp

Sportster skrev:
2062480 Förhandlingt pågår med mäklaren, vet ej hur lång tid det tar, men jag kommer att medela resultatet här, jag hoppas för det finns stora möjligheter med lokalerna, fika och klubb rum mm :yoparty

hur stor lokal snackar vi om? hur mågna hojar är det tänkt?

Fick besked i går kväll av mäklaren att det finns en intressent till som bjudet över vad vår bank värderade fastigheten till, så för tillfället så är det stopp.kan bara hoppas på att det inte blir någon affär med dom andra så mäklaren kommer tillbaka till oss :confused:

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8