Förvara hojen i studentkorridorsrum?

I Varberg är dom största på 20 kvm, i det studentboendet där jag bor finns även 16 och 18 kvm, positivt iaf att man har egen dusch men får dela kök med 8 andra. Men festerna är jävligt bra.:yoparty
20 kvm så det e 5 extra för hojen. För övrigt tar säng å skrivbord upp 8 kvm högt räknat.

Dock såg jag nu att det fanns ledga kall garage för 295 spänn månaden, frågan e om man inte kan bo i dom också :tungan
Gott! Pröjsar?

I sthlm/uppsala brukar ju studentettorna (ej korridor mao) vara max 20kvm och betinga 3-4lax/månaden. Klaustrofobi efter fem minuter om man blir hemsläpad till en sådan :mad:

Gott! Pröjsar?

I sthlm/uppsala brukar ju studentettorna (ej korridor mao) vara max 20kvm och betinga 3-4lax/månaden. Klaustrofobi efter fem minuter om man blir hemsläpad till en sådan :mad:
Jag betalar 2670 kr i månaden förr mina 20 kvm, men vi betalar även under sommarmånaderna, men då ingår även bredband och el.

Jag betalar 2670 kr i månaden förr mina 20 kvm, men vi betalar även under sommarmånaderna, men då ingår även bredband och el.
Härligt!

Under terminerna i Uppsala betalar jag 3k för en 5:a på 140kvm som jag delar med två vänner.
Men då får vi också en bajstoalett på 2kvm och en fintoalett på 10kvm samt pyjamasavstånd till universitetslokalerna. :tummenupp

Najs!
Jag betalar 2400 för 44 kvm och eget garage. Dock bostadsrätt och 7 minuter på cykel in till skolan, utan bredband och el..

Även jag bor och pluggar i Varberg, samma studentlänga som pucko - kan säga att ca 2700 är dyrt för 20 kvm, dyrt per kvadratmeter - men med ett STORT gemensamt kök utanför dessa 20 kvm och massa trevliga människor (8 per korridor) så är det billigt och utrymme är inget man har brist på :)
dessutom tvätt och förråd på varje våning.

Men iallafall, inga problem att slänga in en hoj som sagt och synts - däremot bor jag på andra våningen så för min del fick det bli att få ställa in den hos en skolkompis förråd/garage tre kvarter bort

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park