Förvandla PDF till Word-doc?

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
En kort och snabb fråga; Har några PDF-dokument som jag vill omvandla till ett redigerbart format, till exempel Word.

Är inte så insatt i PDF-historiken men går det att göra så?

Vet: Det går att lösa med ett OCR-program, I t.ex abbyy finereader kan man importera PDF.er

Tror: Eller kanske med "Acrobat", alltså där man kan redigera PDF.er.
EDIT: Jo, det finns en "exportera till word" i Acrobat. :tummenupp

Hittar inget om exportera till Word dessvärre.
Prövar tanka hem trialen av "deskundpdf" så får man se vad som händer.

Edit/ Näe :( Lösenordsskyddat av författaren stod det bara, ange lösenord. Fan, måste ju gå att komma runt det hela på något vänster?

Last edited:

Edit/ Näe :( Lösenordsskyddat av författaren stod det bara, ange lösenord. Fan, måste ju gå att komma runt det hela på något vänster?
Jag har den "fulla" verisionen av Acrobat på jobbet och tror inte det ska va några problem att lösa. Om du vill kan jag göra ett försök i morron. PMa mig så får du min mejladress.

Åsa.

Är PDF lösenordskyddad för utskrift/export så finns där en duktig ryss som har knäckt det. Knäck dokumentet och exportera sedan till word.

Hittade nu ett program för att knäcka skiten, det funkade skitbra. Sen var man tvungen att ha en fullversion av "deskundpdf" för att konvertera fler än 3 dokument i samma pdf men det löste sig nog. Härligt att folk orkar hålla på med sånt här skit, så en annan slipper massa krångel :D

Fullösning, PrtScr och klistra in bilden.
Om det inte är jättemycket allså.

Haha, ja det ÄR en fullösning i sin fulla prakt :D

Men det löser fortfarande inte problemet med att det ska vara redigerbart samt skrivbart i word. Men nu har det löst sig tror jag, alla lösenord är knäckta och 18st dokument ligger så fint i en mapp på min dator och det kostade gratis. Internet är underbart.

Kewlt! Intërnett är bra till mycket. :tummenupp

Busenkel lösning nr.2 är att markera allt i pdf.en, kopiera och klistra in i Ord. Borde funka om det inte är en massa bilder.
Fast nu hade du ju redan löst det. Gött det löste sig... :)

Hmm, löst sig litegrann åtminstone... När jag ävl har fått över dem i Word så är det helt uppfuckat! Det ligger som en enda stor bild där och man kan inte skriva i fälten eller dylikt. Tänkte nämligen redigera dem litegrann och sedan göra om dem till pdf igen som folk kan skriva i direkt på hemsidan där de ska ligga.
Jag har använt mig av Iris några gånger när jag har digitaliserat en del handböcker och då var det liknande problem men inte samma lösningar dock :(

Om dokumenten ska sparas i pdf-format efter redigering, varför inte redigera orginaldokumentet i fullversionen av Acrobat? Låter enklare på något sätt...
:)

Om dokumenten ska sparas i pdf-format efter redigering, varför inte redigera orginaldokumentet i fullversionen av Acrobat? Låter enklare på något sätt...
:)

Jag har fullversionen men det gick inte. Det är lösenordsskyddat men när jag har tagit bort lösenordet så gick det ändå inte att redigera dem på det viset att jag byter bilder etc.
Hur gör man för att göra som du säger, det är ju uppenbarligen enklast om det går att göra så :D

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg