Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
mb skrev:Leder jag? Level 26 eller nåt...
Du får fler med hjälp av tredje trollformeln... går att ta en varannan sekund till slut ungefär. Sen när du har 100 bågskyttar så behöver du inte göra nåt alls, de hinner skjuta ner nästan alla tvitaktare innan de ens är framme vid depånThe-PatriX skrev:Hur fan lyckades du få så många gubbar?
LasseB skrev:Lvl 40, trevligt med spel som spelar sig själv![]()
Det spelar sig självt ett litet tag ja, tills man förlorar alla mannar. Sen går det inte att få tillbaka dom igen.LasseB skrev:Lvl 40, trevligt med spel som spelar sig själv![]()
Precis! Råkade spara när alla dött = körtmb skrev:Det spelar sig självt ett litet tag ja, tills man förlorar alla mannar. Sen går det inte att få tillbaka dom igen.
mb skrev:Det spelar sig självt ett litet tag ja, tills man förlorar alla mannar. Sen går det inte att få tillbaka dom igen.
Ok, då är du nog immun. Jag hade bara 200 bågskyttar så en och annan gobbe trängde sig fram till muren för att banka. Man riskerar att förlora dom när borgen tar skada, så mina 200 rök på en gång (vilket jag naturligtvis råkade spara).The-PatriX skrev:Hur förlorar man gubbarna?
Har 1000 som skjuter båge, 98 magiker och 75 mekaniker.
Låtit spelet lira själv i några banor nu utan att någon försvinner.
mb skrev:Ok, då är du nog immun. Jag hade bara 200 bågskyttar så en och annan gobbe trängde sig fram till muren för att banka. Man riskerar att förlora dom när borgen tar skada, så mina 200 rök på en gång (vilket jag naturligtvis råkade spara).
mb skrev:Ok, då är du nog immun. Jag hade bara 200 bågskyttar så en och annan gobbe trängde sig fram till muren för att banka. Man riskerar att förlora dom när borgen tar skada, så mina 200 rök på en gång (vilket jag naturligtvis råkade spara).
abstruse skrev:Så nära kommer de aldrig min borg.![]()
![]() |
Customhoj Bike Show 2026
Den 23 till 25 januari körs... |
![]() |
Racing på Kjula Dragway till helgen
Den kommande helgen (23-24 ... |
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup
Harley-Davidson och MotoGP ... |
|
![]() |
BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien
Platsen för BMW Motorrad In... |