På väg till Sigtuna via en massa fina småvägar, dum som man är gasade man lite för mycket på en väg man aldrig kört förut..
Kom till en vänsterkurva, som till en början såg lugn och fin ut, men efter halva blev den "TOKSKARP". Gick ner i diket i kanske 100 km/h, körde ca. 20 m innan framhjulet tog stopp o jag gjorde en lite volt över styret.. Hojen gled över till andra sidan av vägen o jag var uppen innan jag ens landat..
Klarade mig med en ömmande handled o armbåge.. Hela höger framkåpa o lite på vänster sida blev skrapade, så man kan nog säga att jag hade tur..
Kunde köra hem o har inte så ont idag
Så om någon har kåpor till en CBR 600 F2 hemma, så skicka att PM..
Var kan jag annars få tag på kåpor?? Eller vad ska jag göra med hojen??
Kör försiktigt på NYA vägar...
Ska nog ut o gasa lite nu
Kom till en vänsterkurva, som till en början såg lugn och fin ut, men efter halva blev den "TOKSKARP". Gick ner i diket i kanske 100 km/h, körde ca. 20 m innan framhjulet tog stopp o jag gjorde en lite volt över styret.. Hojen gled över till andra sidan av vägen o jag var uppen innan jag ens landat..
Klarade mig med en ömmande handled o armbåge.. Hela höger framkåpa o lite på vänster sida blev skrapade, så man kan nog säga att jag hade tur..
Kunde köra hem o har inte så ont idag
Så om någon har kåpor till en CBR 600 F2 hemma, så skicka att PM..
Var kan jag annars få tag på kåpor?? Eller vad ska jag göra med hojen??
Kör försiktigt på NYA vägar...
Ska nog ut o gasa lite nu

Tur att det inte blev några allvarliga skador