Plåtniklas
Liten, rädd och ensam™
Fredde skrev:Kom nog lite för fort och hade för mycket nerlägg så det blev en "Lowside" framhjulet bara försvann
Bara fram med spacklet, sandpappret och sprayburkarna nu då? Fixa till hojen och sen ut och kör!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Fredde skrev:Kom nog lite för fort och hade för mycket nerlägg så det blev en "Lowside" framhjulet bara försvann
Plåtniklas skrev:Bara fram med spacklet, sandpappret och sprayburkarna nu då? Fixa till hojen och sen ut och kör!![]()
Fredde skrev:Ska göra detsvullnaden i foten måste gå bort först, får ju inte på mig stövlarna
![]()

tassen skrev:Va fan håller alla på med......
Kan ni inte köra med lite framförhållning och planering.
Kör på vägarna åtminståne en gång om ni sedanska köra knäskrap och dra genom skymda kurvor osv.
Ta det lugnt lite och lär er vägarna innan ni racear.
De finns de som kör som om det inte finns begränsningar alls, och ändå klarar sig.
Dessa är vana vid vägbeskaffen het, vet vart grus kan ligga på vägen, var utfarter är osv.
Det verkar lite som om vissa video filmer inspirerar trots allt till stordåd hos andra som ännu inte lärt sig.
Tur att de flesta klarar sig bra, men nästa gång kanske det står en skördetröska med bordet rakt över vägen och då blir det köttfärs.....
Ta det lite lugnt va....

tack, blev bara lite irriterad....vi har som sagt var redan ful svenne som avundsjukt glor på oss samtidigt som hans häxa skriker något om slynglar som inte kan köra...Minimorran skrev:
Ingel skrev:misstänkte nästan att det va nåt sånt för alla ursäkter du har att inte hänga med på körningar... själv körde jag ut på en åker i fredags men lyckades hålla upp hojen.
Så du fortsätter med streetfigther-stuket alltså?
hillbilly skrev:Jag frontade med en rattfylla idag..Hojen soper..jag går hög på smärtstillande. Fick också axeln ur led, fast min högra, lite skrapsår..Nu måste man börja söka efter en ny hoj..
mvh Johan![]()
|
|
Stabilt läge på Gotland Ring!
Den trista dispyten om ägan... |
|
|
Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX
Ducati lanserar serviceinte... |
|
|
Oro för batteriet