Första turen nya hojen

Dea

En potatis
Gick med
20 May 2003
Ort
Norr om Sthlm
Hoj
R1
Jag är bara tvungen att skapa en liten tråd och dela lite glädje. Första turen för i år avklarad!

Avslutade förra säsongen med att slå över, så starten på denna vår blev mycket lugn. Ny hoj, bandäck, nollgradigt... Inte läge att klanta till det. Men fan va skönt att få gasa igen! :yoparty

En liten bild:
 

Bifogat

  • FörstaRepan.jpg
    FörstaRepan.jpg
    93.6 KB · Visningar: 241
Äh, med dom där däcken är det bara att gasa. Rennsport greppar alltid.
 
Mattias skrev:
Äh, med dom där däcken är det bara att gasa. Rennsport greppar alltid.

Dom greppade inge bra i gruset utanför min port iaf. Kärringen jag mötte i porten samtidigt som Dea börnade iväg såg måttligt impornerad ut.

I like´d it :)
 
Tjoffe skrev:
Dom greppade inge bra i gruset utanför min port iaf. Kärringen jag mötte i porten samtidigt som Dea börnade iväg såg måttligt impornerad ut.

I like´d it :)


Så fotografen gillade det. Vad är det för grannar du har. Tanter som inte gillar lite grussprut och folk som hänger ut från flera balkonger bara för att man parkerar utanför porten!
 
Dea skrev:
Så fotografen gillade det. Vad är det för grannar du har. Tanter som inte gillar lite grussprut och folk som hänger ut från flera balkonger bara för att man parkerar utanför porten!


Folket hänger ju ut för att se att det är en skitsnygg Yamaha. :yoparty
Yamaha är ju det enda rätta.

Den var fin. :tummenupp
 
Dea skrev:
Så fotografen gillade det. Vad är det för grannar du har. Tanter som inte gillar lite grussprut och folk som hänger ut från flera balkonger bara för att man parkerar utanför porten!

Ja man tycker ju dom borde va vana vid det här laget. :D

Själv parkerar jag ju alltid utanför porten.
 
Solid snake skrev:
Folket hänger ju ut för att se att det är en skitsnygg Yamaha. :yoparty
Yamaha är ju det enda rätta.

Den var fin. :tummenupp

Fin hoj i avataren, vad är det för någon ? Lär ju inte vara 87ans TZR..
 
Villee skrev:
Fin hoj i avataren, vad är det för någon ? Lär ju inte vara 87ans TZR..


Nä det e sant, det e en skiss på TZR 750 som aldrig kom i produktion. :tummenner

Förresten så skulle det vara en 2-taktare. :Bugar


Edit: Tack förresten för att du tyckte att den var fin!! :bow
 
hehe.. bra val Dea, hade du kraschat den gammla hojen??

//Linus
 
ajdå :(

men nu har du iaf en ännu fetar hoj :yoparty
var det plåster på såren? :)

mitt backdäck är inne för gummibyte så jag har inte kunnat ta första turen än.. blir nog nästa helg :banana

//Linus
 
Aaaaahhh s****tan... Det ser varmt och behagligt ut det där.
Jag kan bara säga att jag är avis, men jag väntar nog ett tag till innan jag tar ut "den"....!
 
starclassic skrev:
Aaaaahhh s****tan... Det ser varmt och behagligt ut det där.
Jag kan bara säga att jag är avis, men jag väntar nog ett tag till innan jag tar ut "den"....!

Det är riktigt, man tar bara fram "den" vid väl valda tillfällen :)

Kändes bara som om det var dags att i alla fall få provköra. Kunde ju inte köra den vid köptillfället så nu vet jag i alla fall att den fungerar :tummenupp Det var riktigt halt kan jag säga så det är nog ett tag kvar tills man kan köra på riktigt.

/A
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top