Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hur har du lagt ut dem nu då? Maila dem till mig så fixxar jag mrk@radicalriders.netperzzon skrev:Vet inte riktigt hur man ska göra för att lägga ut bilder .
här är bildernaMr K skrev:Hur har du lagt ut dem nu då? Maila dem till mig så fixxar jag mrk@radicalriders.net
pjohan skrev:Så här såg det ut igår när jag härjade i Häckeberga. Årets första tur utanför stan för min del (inom stan pressade jag in mellan snöfallen i början av januari).
Just Häckeberga verkar kallare än resten av vägarna som jag körde på för här fanns fortfarande snösträngar ute på vägarna ibland vilket gjorde körningen än mer spännande....![]()
Snösträngar och grus var väl det som störde.TouchMan65 skrev:Du har ju hojen vänd åt fel håll! Häckeberga ligge rju åt andra hållet!?![]()
Hur såg Häckebergavägarna ut då, inte förstörda och okörbara än?
Cat skrev:Jag såg er![]()
Ni låg o dönade på E65 i höjd med Svedala. Kan det varit strax efter 11.. ?
Såg kallt ut...Brrr!
pjohan skrev:Snösträngar och grus var väl det som störde.
Tänkte göra motsvarande koll av söderåsen idag men nu känns det som att det snöar för mycket. Skitväder!![]()
Deagol skrev:Fan där måste ju vara mycket skit kvar uppe på söderåsen. Inte det första stället som blir städat efter vintern heller skulle ajg tro men jäkligt roliga vägar där![]()
pjohan skrev:Vägen som går norrifrån brukar ha grus kvar ända in i maj. Fast den är i gengälld nog den roligaste (börjar på den och avslutar vägen österåt mot Vram (öh, södra eller norra, minns ej vilken).
Lite bakhjulssläpp är nog bara bra övning av balansen (tycker man grus är illa så kan jag meddela att en läckande oljeplugg kan ge 20 resor värre)
Lunkiz skrev:2039117såg en kille i går med en ny gsxr 6 el 1000 vet ifan. han hade damen därbak!
men vem blir sugen när det ösregnar?![]()
![]() |
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär
Efter nästan två decennier ... |
![]() |
Yamaha debuterar med V4 i MotoGP
Yamaha har meddelat att för... |
![]() |
Hojmys i Ugglans Park
Ända sedan början av 90-tal... |
![]() |
MC-mässan 2026
MC-Mässan är tillbaka 23–25... |