Första turen i Häckeberga.

perzzon

Annnnars
Gick med
24 Jul 2005
Hoj
HADE EN R1a..
Dår han man kört den första rundan på Häckeberga ring för året. :banana :banana :banana

attachment.php

attachment.php

Inte den bästa kameran precis :gnissla

Last edited:
Bara jag som får upp det här medelandet när jag försöker kolla på länkarna ?

"Slappa, you do not have permission to access this page. This could be due to one of several reasons:

1.Your user account may not have sufficient privileges to access this page. Are you trying to edit someone else's post, access administrative features or some other privileged system?
2.If you are trying to post, the administrator may have disabled your account, or it may be awaiting activation."

Så här såg det ut igår när jag härjade i Häckeberga. Årets första tur utanför stan för min del (inom stan pressade jag in mellan snöfallen i början av januari).

Just Häckeberga verkar kallare än resten av vägarna som jag körde på för här fanns fortfarande snösträngar ute på vägarna ibland vilket gjorde körningen än mer spännande.... :banana

Bifogat

• Kopia av DSC00230.JPG
    Kopia av DSC00230.JPG
    51.7 KB · Visningar: 116
pjohan skrev:
Så här såg det ut igår när jag härjade i Häckeberga. Årets första tur utanför stan för min del (inom stan pressade jag in mellan snöfallen i början av januari).

Just Häckeberga verkar kallare än resten av vägarna som jag körde på för här fanns fortfarande snösträngar ute på vägarna ibland vilket gjorde körningen än mer spännande.... :banana

Du har ju hojen vänd åt fel håll! Häckeberga ligge rju åt andra hållet!? :D
Hur såg Häckebergavägarna ut då, inte förstörda och okörbara än?

Var med Perzzon i Häckeberga igår, härlig första tur men synd att där var så mycket grus.
Den nye gixxern gick bra iallafall.

Last edited:
TouchMan65 skrev:
Du har ju hojen vänd åt fel håll! Häckeberga ligge rju åt andra hållet!? :D
Hur såg Häckebergavägarna ut då, inte förstörda och okörbara än?
Snösträngar och grus var väl det som störde.

Tänkte göra motsvarande koll av söderåsen idag men nu känns det som att det snöar för mycket. Skitväder! :mad:

Jag såg er :)
Ni låg o dönade på E65 i höjd med Svedala. Kan det varit strax efter 11.. ?
Såg kallt ut...Brrr!

pjohan skrev:
Snösträngar och grus var väl det som störde.

Tänkte göra motsvarande koll av söderåsen idag men nu känns det som att det snöar för mycket. Skitväder! :mad:

Fan där måste ju vara mycket skit kvar uppe på söderåsen. Inte det första stället som blir städat efter vintern heller skulle ajg tro men jäkligt roliga vägar där :)

Deagol skrev:
Fan där måste ju vara mycket skit kvar uppe på söderåsen. Inte det första stället som blir städat efter vintern heller skulle ajg tro men jäkligt roliga vägar där :)

Vägen som går norrifrån brukar ha grus kvar ända in i maj. Fast den är i gengälld nog den roligaste (börjar på den och avslutar vägen österåt mot Vram (öh, södra eller norra, minns ej vilken).

Lite bakhjulssläpp är nog bara bra övning av balansen (tycker man grus är illa så kan jag meddela att en läckande oljeplugg kan ge 20 resor värre :skrämd)

pjohan skrev:
Vägen som går norrifrån brukar ha grus kvar ända in i maj. Fast den är i gengälld nog den roligaste (börjar på den och avslutar vägen österåt mot Vram (öh, södra eller norra, minns ej vilken).

Lite bakhjulssläpp är nog bara bra övning av balansen (tycker man grus är illa så kan jag meddela att en läckande oljeplugg kan ge 20 resor värre :skrämd)

Nja jag har oxå fått släpp däruppe ett antal gånger. Väntar nog litta med söderåsen , fegar ur lite. Först lite varmare sen gasar man runt där uppe :)

Öh läckande läckande oljeplugg *garv* vill inte tänka på det fy fan snacka om bananskal :brinnerup

Last edited:
såg en kille i går med en ny gsxr 6 el 1000 vet ifan. han hade damen därbak!
men vem blir sugen när det ösregnar? :confused:

Nyheter
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...