Första turen... i år

An3Azz

www.99riderz.com
Gick med
21 Oct 2003
Ort
Östersund
Hoj
GSXR1100 och en jeffla snöskoter, en grön.
Skruvade på avgassystemet och var bara tvungen och ut i det underkylda regnet och gasa lite man är ju :kocko Men fan vad kul det var....
 
Körde med en sväng idag =)
10+ och fint solsken....ahhh så jävla gött att åka hoj :kär
 
Du bor ju iaf i GBG så du har nog bättre före än mig :D Men fyfan vad det lät gött ur mit gamla V&H när man drog efter regementsgatan :D
 
Jo här hade vi faktiskt riktigt bra väder idag....
Dock ska det bli skit till helgen.

Fan man är ju rikigt beroende av fint väder :gnissla
 
ska skruva av katen på bilen, lite bidrar det väl till växthuseffekten, så man får ut och lufta sitt gamla mög till hoj :D
 
Hehe a gör det....behöver lite växthuseffekt här så vi får upp tempen lite :D

Körde hela sommaren utan kisse på bilen...hjälpte dock inte tror jag :rolleyes: haha...
 
Busgrabb skrev:
Jo här hade vi faktiskt riktigt bra väder idag....
Dock ska det bli skit till helgen.

Fan man är ju rikigt beroende av fint väder :gnissla

samma här :tummenupp Ruskigt bra väder 11+ och helt blått på himlen! :Bugar
 
Ja, det var så skönt att få köra. Jag slutade skolan kl 9:00 idag och åkte hem och hämtade kärleken. Var ute vid 11:00 tiden och kom hem kl 19:00. Få fan vad härligt... man kan alldrig tröttna på att köra :tummenupp
 
LalleBalle skrev:
Ja, det var så skönt att få köra. Jag slutade skolan kl 9:00 idag och åkte hem och hämtade kärleken. Var ute vid 11:00 tiden och kom hem kl 19:00. Få fan vad härligt... man kan alldrig tröttna på att köra :tummenupp

slutade 09:00 :confused: varför gå till skolan då? :tungan
 
Vi hade bara en lektion idag. De bygger om i våran skola. Läraren visste att vi bara hade en lektion idag och om man skulle gå på den som började kl 8:00 och sluta 9:00 så visar man sitt intresse :7peta Då vet läraren att man är seriös och tänker på sin skolgång :rofl
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top