Första turen i år !!!!!! (bilder)

hållundan skrev:
Hohoho, flööööööööööppen, jag ska köra imorrn med skårrpan....

Jihaaa =)

:hej

Ska du köra eller åka?? för om du åker med skorpan får du nog ta med en bok eller nåt så du har nåt att göra :D :arsele

Har man ett fotbollslag som heter Häcken, råder det inga tvivlel om vad som är Sveriges baksida :rolleyes:

Hornet skrev:
Det va nog ja :) om den va svart silver såg inga andra

Fint gasa i norrort alltså ! Nu blir man super sugen, synd bara att man sitter på jobbet och knegar :huvet . Kanske skulle man kasta in handuken :D och komma ut på vägen och slå följe.....

Spretman skrev:
Fint gasa i norrort alltså ! Nu blir man super sugen, synd bara att man sitter på jobbet och knegar :huvet . Kanske skulle man kasta in handuken :D och komma ut på vägen och slå följe.....
Japp blir en tur i dag me :yoparty

Fint att åka en sväng men alldeles för mycket grus överallt :(

fluppen skrev:
Ska du köra eller åka?? för om du åker med skorpan får du nog ta med en bok eller nåt så du har nåt att göra :D :arsele
Näru, Rocky.
Jag har minsann KÖRT 11 mil idag... Så JÄVLA INNIHELVETE OBESKRIVLIGT GÖTT SÅ DU ANAR INTE. Eller visst, det gör du ju. Du körde ju i veckan...

Nä, fan va gött... Jag är så jävla lycklig nu... Inte ens kallt va det, bara lite om näsan...

Ohhh =) Fy fan, ska gassa lite imorrn med tänkte jag mig...

:banana

Det blåste rätt duktigt ute på vidderna på vischan, men solen sken ju på så glatt ändå, så inte kunde man låta bli att ta årets första tur redan nu:)
IMGP3317%20(Medium).JPG

Tinatjejen eftersom du ska få prova min Tiller i sommar när jag väl tar ut den så tänkte jag låna din i dom kommande 2 veckorna ....låter det som en bra ide :confused: '

Nåja kul och se att du är en av dom Absolut Tidigaste ute i ÅR :tummenupp

off topic Metallicas låt ONE är bäst av alla låtar gjord på 1900 taLET SPAM SPAM

TinaTjejen skrev:
Det blåste rätt duktigt ute på vidderna på vischan, men solen sken ju på så glatt ändå, så inte kunde man låta bli att ta årets första tur redan nu:)

hur klarar ni att köra nu!!.. fett sugen jag me men jag har en iskana till backe innan man kommer ner till vägen... varför bor man på utsikten FAN!

Last edited:
Nice?? :va

Jag frös fan fingrarna av mig efter två timmar körning.
Men vädret var fint och i solen var det rätt ok, fast jag fick lite för mycket "skuggkörning" i slutet. :(

PutteLiten skrev:
Nice?? :va

Jag frös fan fingrarna av mig efter två timmar körning.
Men vädret var fint och i solen var det rätt ok, fast jag fick lite för mycket "skuggkörning" i slutet. :(

Skugga ??? har ni det i skåne ? där e ju bara massa åkrar och annan planmark :D

Nyheter
Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...