Första turen i år !!!!!! (bilder)

Ingen som ska ut & köra i Halmstad idag? Tänkte att det får bli en tur efter jobbet, skit fint väder ju! :cool: Hade varit kul med sällskap kanske?

Jag tog första turen i dag (Stockholm). Jag hölls mest i Täby och det blev inte mer än 2 mil eftersom jag frös så förbannat om fingrarna (vintervantar till trots), men det var KUL! Roligast var dock att se alla med(mot)trafikanters blickar när man kom åkande. Mötte även 3 patrullbilar i full utryckning men dom hade sikte på någonting annat än mig :hihi

Ja ja, nu är den påställd och lär så förbli tills det blir höst igen. Förr än man anar kommer det fler tillfällen till de här korta, men ack så roliga, körstunderna innan det är dags på "riktigt".

vill också!!!
fasen sjukt sugen på att gasa lite!!... snacka om att sakna sommaren!! vill ha plus greder så all is o snö försvinner!!

Chris Husky skrev:
Ingen som ska ut & köra i Halmstad idag? Tänkte att det får bli en tur efter jobbet, skit fint väder ju! :cool: Hade varit kul med sällskap kanske?

JAg hade vart på om jag inte hade jobbat :tummenupp men jag tror jag drar dig :D

fluppen skrev:
JAg hade vart på om jag inte hade jobbat :tummenupp men jag tror jag drar dig :D

Inte en chans! :D

...eller jo, det kommer du nog göra, hela tiden! :huvet

Brukar ni vara någonstans & öva lite stunts & sånt? har funderat som fan men kan inte komma på ngt riktigt bra ställe att vara på. Nere vid hamnen är väl ok, men man hade ju gärna hittat ngt helt otrafikerat ställe.
Ska dom inte lägga ner flygplatsen snart? :va

fluppen skrev:
Idag var det pangväder på Sveriges framsida, självklart var det dags att ta en tur, jag träffade på ganska många bikers varav en sporthoj :va

Den sista i bilden ordningen tog jag på hojen i fart :kocko sen dog kameran (batteriet) så då fick det bli bilder med telefonen istället :tummenupp

Titta och njut :banana :kär

SOMMAREN E HÄR !!!!!! :rolleyes:
Själv ska jag ut och åka på fredag lunch premiärtur.
Faaaaaaaaaan va kul...... :tummenupp :D

Ja jävlar vad sugen man blir nu :tummenupp ...vilket väder idag! Såg några stycken körandes i Ängelholm.

Är det fler som skall upp till Göteborg i helgen på www.motorshow.se eller?

Swedie skrev:
ni e alla gay. Här äre snööö snööö snööö snöööö snöööööööööööö. och just nu.. halt haaalt haaaalt.

här är det också snöö...fast det smälter ganska rejält! :banana hade ungefär 5 plus idag :banana

Är lite sugen att åka idag igen, ska bli plussgrader. Vill inte ta bussen eller cykla,
är ca 8km till jobbet. Men o andra hand så blev man nästan idiot-förklarde av en mc-mek
i veckan här då jag sa att jag vart ut redan. Han sa att man förstör all aluminuim på hojen!
Visst, det tror inte jag är något påhitt, MEN nu till frågan:
Om man kör på det torra vägarna, är det något salt som kan komma på alla
oönskade ställen då?! Vill ju, men samtidigt tycker man det är lite tråkigt att
behöva plästra gafflarna o sving,,, och allt annat på hojen då säsången börjar
på riktigt! :va :(

Chris Husky skrev:
Inte en chans! :D

...eller jo, det kommer du nog göra, hela tiden! :huvet

Brukar ni vara någonstans & öva lite stunts & sånt? har funderat som fan men kan inte komma på ngt riktigt bra ställe att vara på. Nere vid hamnen är väl ok, men man hade ju gärna hittat ngt helt otrafikerat ställe.
Ska dom inte lägga ner flygplatsen snart? :va

Hehehe...
Nja...vi brukar hålla hus nere vid hamnen men där kör ju lite lastbilar och andra hårda ting. Men det funkar ändå...

Ska vi start en namninsamling på att dom ska lägga ner flygplatsen ?

Nyheter
Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!