Första turen, äntligen

Krisse_

Nationalencyklopedin
Gick med
7 Jul 2006
Hoj
ingen
Efter mycket vinterfix med hojen så som, nya däck, fixat växel fotpinnen, ny olja, måla svingen samt byta lager i den, nya drev + kedja, lite små fix som ändra stötdämparinställningar, nya lampor i instrumentpanelen + limmat ihop den lite :), så vad det dax att provköra blev dock bara 4½ mil. Kan ju säga att det var riktigt trevligt fast det var fortfarande lite väl kallt. Blir nu att fixa ett skinnställ dom kommande veckorna

Alltid roligt med första svängen på våren! Så här såg det ut när jag provkörde förra helgen för första gången:

Bifogat

• Kopia av 2007_0224Iskörning0007.JPG
    Kopia av 2007_0224Iskörning0007.JPG
    77.3 KB · Visningar: 75
  • Kopia av 2007_0224Iskörning0028.JPG
    Kopia av 2007_0224Iskörning0028.JPG
    138.2 KB · Visningar: 94
Jupp det måste ha varit underbart att köra idag jue, kom två hojar och körde förbi mig när jag var ute och sprang min dagliga halvmil :yoparty . Vinkade som en galning gjorde man jue :) , fattar nog inte riktigt själv varför jag vinka :va men jag blev så jäkla glad av att se hojarna. :)

På fredag får nån vinka på mig för har det inte blivit snöstorm tills dess så tar jag ut skutte :)

Jupp det måste ha varit underbart att köra idag jue, kom två hojar och körde förbi mig när jag var ute och sprang min dagliga halvmil :yoparty . Vinkade som en galning gjorde man jue :) , fattar nog inte riktigt själv varför jag vinka :va men jag blev så jäkla glad av att se hojarna. :)

På fredag får nån vinka på mig för har det inte blivit snöstorm tills dess så tar jag ut skutte :)

10 grader på onsdag enl smhi.

10 grader på onsdag enl smhi.

mm jag såg det, inte fan e min hoj klar tills dess :gnissla , sen jobbar man skall läsa läxor med dotter sen skall man röja plocka :huvet

Nä jag hämtar den på fredag kör till flickvännen på lördag (dottern åker bil :tummenupp ) öh :)

:D

Jag och Ziox tog en tur idag!

cirka 9 mil som var Ystad and Back :yoparty

sjukt många här nere som körde :)

Gasade runt litta i skåneland igår. Blev en tur upp till höganäs och tillbaka. Lite svalt o arslet men kul som attan !

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park