Första tunga hojen :-)

kraschpuck skrev:
mjoo.. trafikförsäkringen gäller väl jämt??.. men eftersom du kör olovligkörning kan du väl bli vållande??? .. min r6a går bra med strypningen.. toppar 206 än så länge... fast då var det nog fint väder med :P

Hur lyckades du med det? Provade kompisens som var strypt och tyckte den började sacka rejält efter 150km/h :näsblod

Anton_Ljunghusen skrev:
:)
Jag tycker strypningssystemet är helt ok, men 34 hk är för lågt. Skulle det ligga på 50 häst blir väl dom flesta hojarna OK att köra!

Skumt att det är billigare för mig, har väl med zonen att göra. Sen har de övriga familjemedlemmarna lite hojar och bilar hos TH men jag vet inte om det gör någon skillnad

Det har nog med zonen att göra ja,
6351kr på mig hos trygghansa.

Anton_Ljunghusen skrev:
Den där har gått längre och ser ju förjävlig ut

Jag vet inte hur långt din har gått men utseendet är en smaksak även om din var snyggare i mina ögon också. Men 22k i annonsen är väl ca 18k efter lite prut, det är lite skillnad mot 24k. Det är ju höst snart och hojarna är svårsålda nu, jag vet då jag själv letar hoj nu och priserna är minst sagt förhandlingsbara...

M femman skrev:
Jag vet inte hur långt din har gått men utseendet är en smaksak även om din var snyggare i mina ögon också. Men 22k i annonsen är väl ca 18k efter lite prut, det är lite skillnad mot 24k. Det är ju höst snart och hojarna är svårsålda nu, jag vet då jag själv letar hoj nu och priserna är minst sagt förhandlingsbara...

Nåja, jag kan lätt kränga min för 24 så då är jag nöjd

Lindén skrev:
25kw o toppar 206....
:7peta
Bra väder e det lustgasigt då eller?

Med tanke på att en annan har runt 80kw o toppar 240..

Edit: Född 86 jahapp det förklarar dessa 206 km/h
Edit2: Min toppade nog 350 utan stryp o så körde jag på 98 oktan vilken sjuss det e i den soppan asså :3freak

njaa, jag tror inte det? men alltså... det är hastighetsrekordet jag har på den.. var väl en nedförsbacke antagligen som hjälpte lite.. kommer ej ihåg.. men 190 går den jämt upp i om det inte lutar uppför dåå.. men vid plant såå. men din kawwa är fin ändå även fast den bara ger 240 :pannkyss

uggla skrev:
Hur lyckades du med det? Provade kompisens som var strypt och tyckte den började sacka rejält efter 150km/h :näsblod
fick nog ligga o pressa en stund, meen 190 är inga problem för den.. :banana men cbr jag hade förut gick i 130 tyyp.. så är väl lite olika från hojj till hojj :)

Grattis! :tummenupp Ser ju ut att vara i riktigt bra skick.
Funderade också på cbr/fzr och liknande som mellanhoj men det blev xr 600 istället.

Har du kört upp för mellan?

NatoN skrev:
Grattis! :tummenupp Ser ju ut att vara i riktigt bra skick.
Funderade också på cbr/fzr och liknande som mellanhoj men det blev xr 600 istället.

Har du kört upp för mellan?
Funtade lite på xr jag också.. Men som sagt det får bli om man har råd med två hojar

Nope inte kört upp än

Tänkte beställa tid på måndag, hoppas jag får knarren 25kw-reggad snart bara (strypningarna är på väg)

Anton_Ljunghusen skrev:
Funtade lite på xr jag också.. Men som sagt det får bli om man har råd med två hojar

Nope inte kört upp än

Tänkte beställa tid på måndag, hoppas jag får knarren 25kw-reggad snart bara (strypningarna är på väg)

Okey, xr är mkt rolig, rekomenderar starkt :)

Min xr står på 25kw i pappren, men tvänstevikten står på 140 kg så jag måste strypa ner den till 22kw för att kw/kg förhållandet ska stämma :4skrika

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman