kraschpuck skrev:elias, du ska inte göra sånna där personliga påhopp!! meen bara för att du inte får köra tung mc nästa år så behöver det inte betyda att jag inte får de... lala, nästa säsong blir de jag som piskar dig
![]()
jaha okey!
hihi piska på du

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
kraschpuck skrev:elias, du ska inte göra sånna där personliga påhopp!! meen bara för att du inte får köra tung mc nästa år så behöver det inte betyda att jag inte får de... lala, nästa säsong blir de jag som piskar dig
![]()

Ogre skrev:om FB kommer på en med att köra utan strypning så blir det ökad självrisk pga att man saknar körkortsbehörighet. Hos if är självrisken 1000.
Säger samma sak från ostrypt 125a till 25kW är hoppet inte så stort
Akrylamid skrev:Sluta plåga mig![]()
Har kollat lite FB, billigast vart just Trygg Hansa, med 5000 för trafik,
9.000 för halv
Jag kör med strypning i min, 75 hk original.
Tycker att der räcker, men det blir knappast över![]()
För er som kört 125a så kanske det är surt, men för de utan den erfarenheten tycker jag det är väldigt nyttigt.
Borde egentligen vara tvång på strypning oavsett när man tar kortet.
Minst 2 års körning med strypning skulle nog få många att inte hetsa i trafiken.
Sad Glad skrev:Gött mos Anton!
Beställde Haynes verkstadsmanual till min hoj. Tror det var från Bokus eller Bol eller nåt sånt. Kollade iaf upp vilket företag som låg lägst i pris och det var en del prisskillnader. Tror jag har kvar kvittot där hemma. Kan kolla upp det om du vill!
Mitt minne är dock bra men kort så jag kan behöva en påminnelse om du ej fått svar ikväll...
25kw o toppar 206....kraschpuck skrev:mjoo.. trafikförsäkringen gäller väl jämt??.. men eftersom du kör olovligkörning kan du väl bli vållande??? .. min r6a går bra med strypningen.. toppar 206 än så länge... fast då var det nog fint väder med![]()

RS "Alex" skrev:Nice bike
hur mycket hk blir det i den där nu när du ska köra ostrypt?
Anton_Ljunghusen skrev:Kolla gärna det =)
/Anton
p_hemlin skrev::kocko Bilsport och mc skulle ha 17800 för min fzr 1000 medans trygghansa ville 1860 helår halvförsökring![]()
-PLM- skrev:Nääää... Varför valde du den istället för XR? Otroligt mycket tråkigare! Bra att transportera sig på såklart, men inte mer. Nu fäller jag en tår, ingen "sportmaskin" från de åren kan mäta sig i skojfaktor(enligt mig då).
Arctic#1 skrev:Jag måste få gratulera med den i sarklass snyggaste 600'an jag har sett av tidlig 90 tals modell
![]()
![]()
![]()
![]()

|
|
Missa inte Bikes sommarnummer!
Innehåll Bike powered by... |
|
|
Missa inte Bikes sommarnummer!
Innehåll Bike powered by... |