Första träningen idag juh!!

GSXR1100R skrev:
Du kände att du lätt kunde kapa 5 sekunder :tungan

Jag tror han menar 5kg? :va Kan man bara få en långtradarchaffis att överge bacon, stekt potatis etc så går det fort... :D

abstruse skrev:
Jag tror han menar 5kg? :va Kan man bara få en långtradarchaffis att överge bacon, stekt potatis etc så går det fort... :D
Du talar som du har förstånd till. Jag har bantat 6 kg sen december och fortsätter mot min målvikt helt enligt planen.

Nr:18 skrev:
Förlåt :rodnar

Broloppet går den 18 (just det :fakta) juni. Det är ett tecken, ett omen. Jag och Oscar (gör du väl visst :fatta! ) springer också.

Bingo skrev:
Förlåt :rodnar

Broloppet går den 18 (just det :fakta) juni. Det är ett tecken, ett omen. Jag och Oscar (gör du väl visst :fatta! ) springer också.
Du får aldrig mej aldrig att springa om det inte är en boll involverad på nåt sätt. :7peta

Strider skrev:
Ut och sopa med dig nu tills nästa onsdag så slipper du köra rakt fram när du skall bromsa om andra långsamtgående fordon på banan. :7peta

Hade du bara varit där innan på eftm. så hade du sett mig stå med en kvast å skyffel i böjen... inte fan hjälpte de :D

Men nu har ju bilarna kört väck de mesta.

Tur att man har den gamla banan kvar, blev några turer där me :3freak

// Mathias

Vad heter det nybyggda partiet/svängarna på Falkenbergs Motorbana?

Kommer kanske döpas efter den som kraschar mest spektakulärt där? :näsblod

gixxer-rules skrev:
Greven körde tydligen på 48...

Å de jorde hann på ett varv somm hann bara körde lite fortare änn mig på... Å på varvet efter körde ja sketfortt för de sa minn kômpis så ja körde 47:er...
För de sa minn kômpis :banana

*/ ?>
Back