första tabben för i år

Har gjort samma sak för några år sedan, som tur var på en gräsmatta så det syntes inget på hojen.

Nu ser jag alltid till att parkera på ett sätt så jag måste dra hojen bakåt lite för att kunna köra iväg igen, detta gör att jag inte kan köra iväg med låset i skivan :tummenupp

Gjorde samma sak förra året, de sista ja gjorde innan ja ställde sukkan för vintern... inte bara du som får hjärnsläpp ibland :tungan

lider med dig. Om det är någon tröst så kan jag garantera att du inte är ensam. Iofs ledde jag hojjen men ändå.

Man är väl så himla glad o få köra när våren tittat fram. Pinsamt att säga men tror inte att jag glömde idag med, men idag tog den i oket istället, skall kolla efter fel imorrn efter alla dessa händelser. det känns som det vibrerar lite nu.:va

Kan man säga att du är ringrostig :va :D :D

Nu ser jag alltid till att parkera på ett sätt så jag måste dra hojen bakåt lite för att kunna köra iväg igen, detta gör att jag inte kan köra iväg med låset i skivan :tummenupp
Samma här, funkar kalas! Sätter den alltid i skivan bak för övrigt. Lättare att få dit, och så riskerar man inte att ha sönder någon skärm om man rullar iväg den.

been there done that! lägg nycklarna till hojen o låset i den lilla väskan till låset så blir det svårt o glömma:tummenupp
Tyvärr blir det ju även lite svårt att låsa upp, eftersom den påsen sitter fast under kutsen. Som är låst... :D

Min högra bromsskiva är förbannat jävla skev efter ett möte med låset. :huvet

Finns senilsnöre att köpa som man kan ha från låset till styret.
Hjälper en att inte glömma lika lätt.

Lider med dig ,tyvärr är det en klassiskt vanlig händelse.

Nyheter
Full fart på Bike Trollhättan-dagarna

Just nu har portarna öppnat...

MV Agusta inför fem års garanti

MV Agusta tar ett nytt steg...

MV Agusta förlänger garantin till fem år

Italienska motorcykeltillve...

Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick

Foto: Bilprovningen Nu ä...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman, Transpo...

Idag inleds nationella potthålsveckan