Första svängen

TLS Patrik

Ny medlem
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
TL 1000 S -98
Var ute och övningskörde för första gången med min nyinköpta TLS, fasen vad härligt det var, vilken skillnad att köra den i stället för RD 350 som jag körde på förra vevan jag övningskörde. Mkt nöjd med hojen riktigt trevlig att köra, och vilket härligt ljud med RS3 orna påmonterade. Nu är det bara att nöta lite mil sen dax att skaffa hojkortet.

Juste val av hoj.Glöm inte och kolla in TL-tråden och anmäl dig till Twin/muller festen i sommar. Lycka till

TLS Patrik skrev:
Var ute och övningskörde för första gången med min nyinköpta TLS, fasen vad härligt det var, vilken skillnad att köra den i stället för RD 350 som jag körde på förra vevan jag övningskörde. Mkt nöjd med hojen riktigt trevlig att köra, och vilket härligt ljud med RS3 orna påmonterade. Nu är det bara att nöta lite mil sen dax att skaffa hojkortet.

Va det dig jag körde om vid Skurubron igår vid 2-tiden? En orange TL1000S och en svart Aprilia av nått slag?

patrik..

Du får inte stå och gasa med hojen under arbetstid, det vibrerar så inne på mottagningen :D

mvh// MD din kära arbetskollega

ähh, du har ju alltid mig här som fjollar runt.. Många tar miste på mig och en tjej så jag tar inte illa upp... :hej

*/ ?>
Nyheter
BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Back