El0l
live to ride, ride to live.
Hallå!
Har precis fått hojen klar och drog ut och körde i helgen. Lite ringrostig var man ju. Men en polare kom förbi och tog lite bilder.
Har precis fått hojen klar och drog ut och körde i helgen. Lite ringrostig var man ju. Men en polare kom förbi och tog lite bilder.
Last edited:
