Första sponsringen,babian arsellll!!!!

Fox Racing

Organdonator
Gick med
8 Jul 2007
Hoj
2 X
Nu är man sponsrad oxå!! :tungan Va in till karlströms o handla lite grejjor så jag fråga när man blir fullsponsrad :) Jovisst Du kan ju nöta me de här ett tag iaf så får vi se och gav mig lite profsgrejjor!!!:4skrika

Bifogat

• IMG_2749.jpg
    IMG_2749.jpg
    116.9 KB · Visningar: 146
Last edited:
:hihi

Vafan använder man det där till.
Vill jag ens veta det? :va Ja det vill jag. :yoparty

Tydligen får man ont i röven när man nöter många timmar på hojjen.. Har aldrig haft de problemet men de är väl babian arsel och många timmar på hojjen som gäller om man ska få spons:huvet

Får väl utöka mina 15min pass på crossbanan till 1.5h och 5min vila,sen ut igen på 1.5h pass :gnissla

Du fick inte någon het donna med på köpet då som ska applicera pudret på din butt? :tuttar

Tydligen får man ont i röven när man nöter många timmar på hojjen.. Har aldrig haft de problemet men de är väl babian arsel och många timmar på hojjen som gäller om man ska få spons:huvet

Får väl utöka mina 15min pass på crossbanan till 1.5h och 5min vila,sen ut igen på 1.5h pass :gnissla

Det aer faktiskt inte so dumt, koer tvo traeningar nonstop. Koep en son drick-ryggsaeck. Du kommer orka mycke baettre po dina 15 minuters sen foer att du e mer avslappnad :)

Jag brukar traena so nogra gonger per sommar.

Jag har en praktbild på ett "babianarsel" (jb's :) ) någonstans, från en ålandstur. Efter ett tjogtal timmar i sadeln, kan akterkastellet bli lite uppruggat om man så säger...

Nyheter
HJC stärker kundrelationen

Pressrelease från HJC Helme...

Sportsterbygge i nästa nummer

I Allt om MC nummer 8 komme...

Dags för gräsgasa hos Hydet

Den 1 augusti kör Hydet MC ...

Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats

Om du vill förfina din hoj ...

Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats

Om du vill förfina din hoj ...

Australiskt stjärnskott klart för GGN 2026