Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Enda incidenten som inte såg rolig ut var väl efter en av starterna som en kille gick omkull precis innan högersvängen. Annars tycker jag att det flöt på riktigt bra.
Enda incidenten som inte såg rolig ut var väl efter en av starterna som en kille gick omkull precis innan högersvängen. Annars tycker jag att det flöt på riktigt bra.
Östhammars MK tackar för dom positiva orden om tävlingen!!
En notering...Open vinnaren + 1st skulle kvalat in på en ca 10:e plats i S1 och en ca 7:e plats i S2.
Dax för en viss uppgradering kanske för att fylla SM-klasserna?![]()
Vill härmed tacka samtliga i Östhammar Mk för ett kanon race! Kul att även publiken kom![]()
Tät gruppen i Open visar ju med de tiderna att de platsar i SM klasserna! UPPGRADERING.
/Kaj K
Man kan söka wildcard baserat på tidigare resultat som ni säkerligen vet. Charlie kommer göra det vad jag vet och hoppas Robin oxå gör det![]()
Charlie har ju redan tävlat i supermoto med gott resultat så varför fick han inte starta direkt i rätt klass???? Sen är han ju elit även i enduro. Varenda Roadracingförare som varit inärheten av en bana får ju elit licens direkt i supermoto.
Han hade inte gjort någon tävling förut,detta var första.
Supermoto klassas som höghastighetstävling likaså Roadracing, men ej enduro därför är dom tvingade att köra en rookietävling först.![]()
tjenare folke, jo där har du fel info charlie har kört race tidigare, vad jag vet så har han startat i örebro för ett antal år sen![]()
Charlie HAR tävlat i elitklassen i örebro för några år sen.....
![]() |
Full fart på Bike Trollhättan-dagarna
Just nu har portarna öppnat... |
![]() |
MV Agusta inför fem års garanti
MV Agusta tar ett nytt steg... |
![]() |
MV Agusta förlänger garantin till fem år
Italienska motorcykeltillve... |
Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick
Foto: Bilprovningen Nu ä... |
|